Echt?! Bali gaan we, begin augustus nog naartoe. Maar eerst nog even hier rondkijken en nog naar de Gili-eilanden.
Gili eilanden: Warm, druk, overrated. Next.
Bali, bedoel je? Nou, dat doen we meer een beetje om af te sluiten met een beetje relaxen aan het strand. We hebben tot nu toe een vrij actieve vakantie gehad en we zijn toch in de buurt, zeg maar.
Trouwens, op Java, waar mijn vrouw dus vandaan komt, vond ik het ook niet bepaald rustig. In de steden kun je nauwelijks de straat oversteken. Echt complete chaos.
Hier op Zuid-Lombok is het gelukkig, lekker rustig. Nou, veel plezier nog! Sowieso een gaaf en bijzonder land!
Edit: oh, o.k., Gili. Nou, we hebben ons door onze chauffeur Opi, een local, laten vertellen dat Gili Air dus geen dronken-jongeren-partymagneet is. Dus, daar gaan we heen. Ben benieuwd.
Beterschap Peter en …Dan is het HF een mooie afleider !
Gili Air is idd het rustigst. Maar er is echt geen zal te zien of doen op die piepkleine eilandjes behalve bootjes om te snorkelen. Maar goed, het komt allemaal vast wel ok. Veel plezier in ieder geval!
Wow, wat een foto! En hier worden ook de nodige Bintangs genuttigd!
Bedankt! Inmiddels is alles weer redelijk in orde en ben ik vrijwel geheel genezen van m’n hernia…….
Vast herkenbaar: weer zin krijgen om na je vakantie thuis je mooie horloge weer te mogen aanschouwen, op tijd te zetten en om te doen.
Vandaag thuisgekomen uit Bali en gelijk deze weer omgeslingerd.
Gister in Rovinj (Kroatie) met de jenny caribbean
Vandaag in Venetië (Italië) ook met de jenny maar geen foto gemaakt
Niks mis mee !
Gewoon thuis aan de Beethovensingel 53 in Leidschendam. Vanaf morgen 3 weken op vakantie in Mexico, dus ik laat de horloges thuis, voor de veiligheid.
Geintje natuurlijk
want we gaan naar Gran Canaria.
Gewoon thuis maar ik ken wel iemand die nu in de Bermudadriehoek vertoeft.
Oost, west, thuis best