Waar doet dat horloge je nou toch aan denken?

afbeelding
:thinking:
afbeelding
:nerd_face:

8 likes

Met dank aan @SybrenAnne die wijzerplaten vanachter tralies ziet:
Helm-Sybrenanne

Vast eerder voorbijgekomen, maar hij mag wel weer.

12 likes

6 likes

De G-Shock van @GiveMeYourDough

Het A Kind of Magic album
afbeelding

35 likes

Haha nice :ok_hand:t3:

1 like

:point_down:t2:

14 likes

Ik denk toch nog net iets meer aan dat oranje emaille :grin:

26 likes

Haha ja dat bedoelde ik eigenlijk ook maar kon ik zo snel niet vinden :laughing:

2 likes

:sweat_smile: :sweat_smile: :+1:

Zit je met handschoenen aan en plastic om je bandje in de sauna ? :thinking:

1 like

Yep, samen met mn smartphone met camera. Dat kunnen de blote dames en heren erg waarderen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Nee joh, zijn natuurlijk gewoon stock foto’s.

Beetje achtergrond info, ik weet even niet meer welk wellness resort het was, maar ze hebben er n warm water zitbad met in t plafond blauwe led verlichting in de frequentie v black light. Je weet wel, waar ze op CSI naar bloed sporen zoeken, of kuise moeders je dekbed afspeuren op vieze vlekken :wink:

Bijkomend gevolg was dus dat mn horloge continue als n dolle gloeide in n opvallend en raar kleurtje. Sommigen zullen misschien gedacht hebben dat t n smartwatch was waarvan t scherm de hele tijd fel aan stond…

4 likes

:rofl::rofl::rofl:

citizen-bn0150-10e-promaster-diver-04-1

45 likes

“Gentlemen, you can’t fight in here! This is the War Room!”

Briljante film. :ok_hand:

1 like

Het horloge van @marc

Doet mij denken aan
image

37 likes

Ik weet niet wat het is, maar het is monsterlijk.

Gr. Marc

3 likes

Een sculptuur, als je zoekt op worm teeth, krijg je dat plaatje ook.

Ik denk dat veel mensen zullen denken aan de sandworm uit Dune, een monsterachtige worm die 400m kan worden en de bron is van het spice (een soort kameelachtigen substantie die het leven verlengd en reizen door ruimte mogelijk maakt) van Arrakis (een planeet).

8 likes

De remake ervan komt binnenkort in de bios. Hij schijnt erg goed te zijn. :partying_face:

2 likes

Ik kan ook niet wachten. Je zou bijna aan een meet-up denken. Aan de andere kant, ik sta nu op de camping en was gister in een pretpark… 1,5m is passé en coronaregels, wat zijn dat? (eergister stond iemand van de animatie doodleuk over kinderen te schreeuwen, meer keelpijn, verkoudheid en last van haar stem). Hoeveel Mexicaanse biertjes je mag drinken op een dag toch? Dus delta-variant krijgt vrij spel, kom maar op met die 4e of 5e golf. Dus ik wacht wel tot hij thuis te zien is denk ik.

3 likes

Ik kan het helemaal beaamen. Ook hier is de ervaring wanneer ik een willekeurige stad, dorp, attractie of museum bezoek dat er geen maatregelen meer lijken te bestaan.

Mensen die gevaccineerd zijn, lijken niet te beseffen dat zij net zo besmettelijk (mbt de deltavariant) voor anderen zijn als niet-gevaccineerden.

Vaccineren. Hoezo, je doet het voor de anderen?! :face_with_monocle:

4 likes