Met dank aan @SybrenAnne die wijzerplaten vanachter tralies ziet:
Vast eerder voorbijgekomen, maar hij mag wel weer.
Haha nice
Haha ja dat bedoelde ik eigenlijk ook maar kon ik zo snel niet vinden
Zit je met handschoenen aan en plastic om je bandje in de sauna ?
Yep, samen met mn smartphone met camera. Dat kunnen de blote dames en heren erg waarderen
Nee joh, zijn natuurlijk gewoon stock foto’s.
Beetje achtergrond info, ik weet even niet meer welk wellness resort het was, maar ze hebben er n warm water zitbad met in t plafond blauwe led verlichting in de frequentie v black light. Je weet wel, waar ze op CSI naar bloed sporen zoeken, of kuise moeders je dekbed afspeuren op vieze vlekken
Bijkomend gevolg was dus dat mn horloge continue als n dolle gloeide in n opvallend en raar kleurtje. Sommigen zullen misschien gedacht hebben dat t n smartwatch was waarvan t scherm de hele tijd fel aan stond…
“Gentlemen, you can’t fight in here! This is the War Room!”
Briljante film.
Ik weet niet wat het is, maar het is monsterlijk.
Gr. Marc
Een sculptuur, als je zoekt op worm teeth, krijg je dat plaatje ook.
Ik denk dat veel mensen zullen denken aan de sandworm uit Dune, een monsterachtige worm die 400m kan worden en de bron is van het spice (een soort kameelachtigen substantie die het leven verlengd en reizen door ruimte mogelijk maakt) van Arrakis (een planeet).
De remake ervan komt binnenkort in de bios. Hij schijnt erg goed te zijn.
Ik kan ook niet wachten. Je zou bijna aan een meet-up denken. Aan de andere kant, ik sta nu op de camping en was gister in een pretpark… 1,5m is passé en coronaregels, wat zijn dat? (eergister stond iemand van de animatie doodleuk over kinderen te schreeuwen, meer keelpijn, verkoudheid en last van haar stem). Hoeveel Mexicaanse biertjes je mag drinken op een dag toch? Dus delta-variant krijgt vrij spel, kom maar op met die 4e of 5e golf. Dus ik wacht wel tot hij thuis te zien is denk ik.
Ik kan het helemaal beaamen. Ook hier is de ervaring wanneer ik een willekeurige stad, dorp, attractie of museum bezoek dat er geen maatregelen meer lijken te bestaan.
Mensen die gevaccineerd zijn, lijken niet te beseffen dat zij net zo besmettelijk (mbt de deltavariant) voor anderen zijn als niet-gevaccineerden.
Vaccineren. Hoezo, je doet het voor de anderen?!