Waar doet dat horloge je nou toch aan denken?

173757978086575632251353426424

8 likes

12 likes

Je maakt een grapje en spontaan ontstaat inspiratie. :wink:

1 like

Wij hebben deze vroeger geïmporteerd. Leuk hoor!

1 like

19 likes

De Richard Mille 16-02

Snake op de Nokia

Goed gezien @Hotseflots :joy:

21 likes

Snake op de 3210! :grinning: :+1: Toffe telefoons waren dat. Toen viel er nog wat te kiezen, tegenwoordig is het allemaal één pot nat, maar eerlijk toegegeven, een smartphone is wel een stuk veelzijdiger natuurlijk :wink:

2 likes

Je had de keuze uit wel of geen telefoon (lees: Nokia).

3 likes

Die keuze hebben we nog hoor :wink:

1 like

Vroeger was alles beter…
Hoewel, vroeger? De eerste iPhone kwam in 2007, zo lang geleden is dat eigenlijk nog niet!

Toch stiekem al weer 18 jaar hoor :wink: Het voelt veel korter, dat dan weer wel… Als je het mij vraagt vliegt de tijd als mallemoer voorbij :thinking: :open_mouth:

Duurde nog wel een paar jaar voordat de Smartphone met de appstores zoals we die nu kennen doorbrak, maar het voelt (bij mij) een stuk langer dan het in werkelijkheid is.

Dat zou kunnen idd, ik heb geen ervaring met de eerste iphones. Ik was trouwens meer van de Blackberry’s :grin: maar dat kan nu niet meer uiteraard…

Ik wist niet eens dat die rechthoekig bestond. Is dit ook staal? Er was veel te doen om de stalen ronde, maar dit vind ik er beter uitzien.

Ik ook.
Ik heb het ook lang niet geweten, kwam ‘m enkele jaren terug per toeval tegen op m’n online omzwervingen.

1 like

Ho ho, ik heb een Motorola brick gehad met uitschuifbare antenne, een Ericsson T28 met openklap-microfoon en antenne, een banaan-Nokia, en zo nog wat ontwerpen.

Nokia for the win, maar er was genoeg te kiezen. BlackBerry zelfs.

Je kunt veel zeggen, maar dit vind ik nog wel wat hebben van Richard Mille

Eens. Ik heb nog een tijd een Siemens S6 gehad. Dat was ook echte een wereld ding.

1 like

@Fate_Amenable_To_Change

15 likes

Door de Maillot Jaune op idee gebracht:

plaatjes geleend van HF en BOL

2 likes