Voor 50 euro bij de juiste corrupte pliessieagent
Ik weet niet of er zo iets is als de juiste corrupte agent
O wauw……. Dat is lang geleden. Die ken ik uit het computerspel……… irritant beest was dat. Die at altijd je auto’s en mannetjes op.
Man ik wordt oud!
*With a symmetrical design and independent bridges, we re-shape our base movements with the philosophy of the past.
The decorations are also done following the aesthetics of the era, with and hand hammered finish that is impaired by the mercury evaporation that they use in that time*
Ik zou 'm niet afslaan voor een dagje
Dune 2 was mijn eerste game in 1992 oid?!
Moest verdeeld over 7 diskettes geïnstalleerd worden… dat heb ik veel gespeeld zeg. Ik word ook oud kennelijk
En wat zat je toen waarschijnlijk te genieten van de graphics . Het is in mijn gedachten wel echt serieus een heel cool spel. Maar waarschijnlijk zal het een beetje hetzelfde zijn als nu afleveringen van the A-team opnieuw bekijken. Toen was het gaaf……… maar nu………
Blijft toch een geweldig topic dit
Tja, vroeger vond ik de grafische gameplay vd ps2 revolutionair. Die waren zo goed als de filmpjes op de ps1 enzo.
Als je echter nu terug zou kijken…
Bij het aanzien van het mechaniek kwam bij mij gelijk een fragment uit een clip van queen naar boven
Een foto zonder de raket is dan weer niet vindbaar.
Heb je gelijk ook het liedje in je hoofd? Anders ik wel
Kak, ook ik word oud
Door het onregelmatige patroon had ik die associatie niet, zo’n hagedis is veel regelmatiger (rechte lijnen)
Ik vond met name de rechter brug er wel op lijken.
Bijzonder patroontje dus, iedereen ziet er wat anders in
Niet zozeer het patroon maar met name de steentjes in die twee bruggen doen me aan deze albumhoes van Pink Floyd denken.
Ik ken Queen meer van mijn ouders, dan dat ik de hits zelf bewust heb meegemaakt. Maar zou denk wel de top 10 hits herkennen. Naar welk lied wordt hier verwezen?
De plaatjes met vergelijk worden er overigens niet beter op
@koekoek, ik moest zelf aan een band van rog denken, dit ligt er heel dicht in de buurt.
Overigens doet het merk Ophion mij aan opium denken…
Dit was nog net voor mijn tijd