Waar doet dat horloge je nou toch aan denken?

Laten we het hopen. Vandaag gaan we erachter komen :grin:.

1 like

13 likes

Waarom moet ik bij die horloges nou denken aan iets anders;

4 likes

Toch moet ik meer hieraan denken: :innocent:

10 likes

20190501_074003

8 likes

Ik mag hopen dat echte een patek Philippe niet in zo’n doosje zit…

1 like

Voor zover ik weet wel, Google maar eens op “patek philippe shipping box”

1 like

Ze hebben gelukkig ook mooie dozen zo te zien. Op eBay kun je wel wat mooie vinden met zelfs schilderwerken erop.

1 like

Dat zijn de shipping boxes, dus ja, dat zitten ze zeker wel!

Iets waar ik dan geen cent aan zou uitgeven :sunglasses:
Ik haat horlogedozen; gebruik ze nooit meer maar wil ze ook niet weggooien dus het staat de rest van je leven in de weg. :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Ik vind de doos die bij mijn oris zit leuk. Maar ergens zou ik het ferfrissend vinden als dit de standaard was. Gewoon kartonne doosje. Het gaat om het horloge.

2 likes

Ik koop ook geen tweedehands dozen. Maar als ik een patek philippe zou kopen, zou ik zo’n doos toch een beetje jammer vinden. Beetje alsof je in een duur restaurant gaat zitten waar je bij gratie gods mag zitten en dan is het eten top, maar de ober loopt erbij met verlopen kleren en de aankleding van het restaurant zelf al lang over datum (verlopen tapijt, hout al een jaartje of wat aan een verflaagje toe en etc). Het doet af aan de beleving. Achteraf gaat het vast om het geweldige eten, of in dit geval het horloge. Toch zou ik me op het moment dat je het krijgt ergeren aan dat soort zaken.

1 like

Doet inderdaad wel een beetje afbreuk aan de beleving inderdaad, als je zoveel geld uitgeeft aan een horloge wil je ook een beetje gepolitoerd hout zien.
Ik geloof overigens dat ze bij aankoop in jouw bijzijn het horloge uit dat doosje halen en het gesealde zakje verbreken zodat jij zeker weet dat hij nieuw is en dat niet het DNA van Jan en alleman er al aan kleeft.

1 like

20190501_074003

image

7 likes

Bij FG lopen ze op gympen.
Geen enkel probleem.
Deze verpakking doet me eerder denken aan een sterren-maaltijd op plastic wegwerp bordjes.
Ook geen probleem hoor, het gaat om het product.

1 like

Ah. Zweipaket

13 likes

Meh, Dat soort gedrag laten ze maar zien als ik voor een invicta kom… Als ik geld uitgeef, wil ik ook een beetje moeite voor dat geld. Dat omhelst ook de verpakking. Als een restaurant op wegwerp plastic bordjes eten serveert, dan denk ik dat ik wegloop. Zelfs bij de lokale snackbar krijg je je eten op een gewoon normaal bord.

1 like

Bij een mooie verpakking heb ik altijd de gedachte : ’ Hier moet ik voor betalen terwijl het niet gebruikt gaat worden. Dan liever goedkoper zonder verpakking of de centjes aan het product besteed…'
Begint al bij whiskey, cognac, parfum en zo verder…

1 like

Bij die luxe horloges zit zo’n marge… je betaald denk ik meer voor de bentley van de directeur, winst van de aandeelhouders, het mooie standje op de sihh of Basel world en dat grote mooie luxe kantoor als voor het horloge. Dan mag daar ook een mooie verpakking bij voor de beleving dat ze het product afleveren en dat tot de puntjes verzorgen.

2 likes


14 likes