Waar doet dat horloge je nou toch aan denken?

Wat is dit? Google levert niks op.

Als we toch bezig zijn, wat staat hier?

5 likes

Klinkt Zuid-Afrikaans. Daar heb ik mooie herinneringen aan. En anders is het West-Vlaams. 1 pot nat.

@Dcreed is jy 'n boytjie?

3 likes

Is inderdaad waar dit horloge mij aan doet denken, soort van bouwharsjies? %:thinking::bouquet::bouquet::bouquet::bouquet::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Gezondheid.

Ik had het mis, het is duidelijk West-Vlaams.

5 likes

Weegschaal, de plant gezondheid der dieptes​:seedling::seedling::seedling::seedling::seedling::seedling::seedling::seedling::seedling::seedling:

Dat is diep. Je kunt er een haiku van maken

Weegschaal
De plant
Gezondheid der dieptes
Seedling

4 likes

de201d766b21436f16f48c74e54398af03ae1230_1_400x500

20 likes

Toch wel bijzonder om haar zo te zien, zeker als je haar in de veel latere afleveringen gezien hebt…

Ja “ontmanteld” kan ze me meer bekoren :grin::sweat_smile::+1:t3:

4 likes

Na met miljarden nagedacht te hebben, blijkt er te staan alleen voor staches compleet hier, en nu probeer ik bonnefooi om te lopen in met voorspoed🕉️?

1 like

Ik spreek geen Brabants, sorry.

4 likes

Snapt een brabander ook geen hout van :smile:

1 like

Moonwalk moonwalk



:grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::wink:

2 likes

Je kon beter vragen : wie is dit?
We hebben er weer eentje hoor :crazy_face: wtf is dit nou weer :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Ik ga er eens goed voor zitten!

3 likes

Hij probeert het na een aantal maanden weer.
Een oude bekende.
Zal wel weer uitlopen op verwijdering.

3 likes

Nope

Jij vraagt je alleen af wat die eerste zin betekent?
De rest van het verhaal lijkt ook rechtstreeks uit een lsd trip te komen:

“Iedereen wil glacier vanwege roetziektes:wink: ik hou van klokwerken. Ben vroeger handopwindhorlogemaker geweest. Levend tot nu toe is altijd met een horloge geweest. Hoop nog veel mee te maken met het horloge in het algemeen. :heart:️Ben dribps gevraagde lichtmaker, dri de hoog medium en low, adviseer en vraag maar raak over richten op de horloges. Ik vraag me in het echt af waar die dribp in moet, vraag dus vooral daar naar? Ik love pas horloges zoals g-shock acceleration, seiko paars blauw glazuur, invicta ronda 12820,casio een aantal, timex Harborside goldglacier,een Duitse handopwind regent, kleurglazuur wijzerplaten en vormen, lorus en pulsar, Swiss made nog aan aan het schaffen, en voor de rest allemaal goedkope stuurhorloges waar de ortho wel op staat​:ok_hand::eyes::bouquet::seedling:? Van naar bedenoordelende scheldenaar naar roetwatering​:chestnut:”

Wie weet waar de dribp in moet?? :thinking::thinking::thinking:

4 likes

:joy: :joy: :joy: :joy:

Dat dacht ik ook al… Lijkt wel Google translate met een virus

4 likes

Eerder iemand die een enkeltje Pieter Baan nodig heeft :roll_eyes:

1 like