Ja kim holland inmiddels ook. Maar dat maakt beide er niet mooier op.
Niet grappig!
Sorry, in maart 2018 mocht het nog…
Gaan ook goed over het circuit omdat ze ook lekker breed zijn, eigenlijk toch niet zo’n slechte auto. Lekker afwijkend
Naja, ik vind ze wel afschuwelijk . Heb 'm overigens wel weer liever dan die Panerai. Vermoed dat de prijs ook niet gek veel van elkaar zal verschillen
Zeker, een leuk afwijkend ontwerp. Beter dan al die 13 in een dozijn wagens. Ik heb de afkeer tegen deze dingen nooit zo begrepen.
En die lijkt weer op:
Om het toch weer ontopic te maken
Vind m ook mooi.
Net als de P01, ook mooi.
Ik dacht deze;
Niet zo maar een facepalm, maar ultimate facepalm. Dat Range Rovers überhaupt nog bestaan is me sowieso een raadsel, dat de rest van de automarkt ook oversized benzineslurpers zonder daadwerkelijke off-road capabiliteiten namaken is me een doorn in het oog, maar dat er een horloge-versie van is is gewoon… Epic facepalm.
Als je dan toch een Multivla hebt kun je net zo goed balls to the wall belachelijk gaan. I approve.
Een beetje tegen de milieu-sekte in kan geen kwaad mi. Een leuke V8 is toch stukken leuker dan de stofzuiger motoren die er rondrijden?
Ik wil wel hoor
Ik rij ook in een slurper. Best lekker geluid, hehe.
Maar we rijden niet veel per jaar. Dus dat valt weer mee.
toch leuk ze langs te zien komen
!
Hahaha en bedankt @Jurtz , net gisteren aangeschaft… … en mijn aanblik aan het horloge zal nooit meer hetzelfde zijn