Waar doet dat horloge je nou toch aan denken?

Dat is meer een schreeuwlelijkerd.

1 like

19 likes

What has been seen cannot be unseen :roll_eyes:

1 like

:see_no_evil:

46 likes

Goeie :rofl:

Die staat een end terug ook in dit draadje. Heeft voor mij de zin in een citizen voorlopig ( voorgoed?)
verpest

1 like

de klassieker! :smile:

Ik vind hem er juist alleen maar leuker door :yum: zo jammer dat de nieuwere modellen dit niet meer hebben! :joy:

1 like

4 likes

Tja kan mij er zelf niet echt aan storen maar vind het wel hilarisch :upside_down_face:

1 like

:joy: wat een onderbroekenlol

5 likes

Door die onderbroek van Citizen moest ik denken aan de drie voornaamste redenen waarom een SKX nergens op mijn wensenlijstje te vinden is.

16 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes: Ik moest even kijken maar inderdaad aparte designkeuzes.
Kroon op 4u is overigens wel een stuk praktischer.

1 like

Gezien de referentie naar de onderbroek had ik wel een reactie op de driehoek verwacht :sunglasses:

Of is dit dan juist een positief punt :blush:

7 likes

Zou mooi zijn als het me daar aan deed denken, maar de uurmarkeringen op 12, 6 en 9 doen me dus aan uitgelopen verf denken.

2 likes

Da’s wel heel erg ver gezocht, verf loopt naar beneden. Niet naar rechts en omhoog :joy:

2 likes

De meest prominente op 12 heeft het ook… Op de foto hierboven is het net niet goed te zien door de secondewijzer.

Zo duidelijk?

2 likes

Ik heb de SKX maar uitgelopen verf heb ik nooit kunnen ontdekken

1 like

Gelukkig maar. De reputatie van de QC bij Seiko heeft al genoeg te verduren.

Gelukkig zelf weinig last van gehad, ik weet dat dit voor sommige een stokpaardje is maar als je heel veel wegzet zul je ook de nodige issues de markt inzetten. Is misschien niet goed maar wel de wet van de grote getallen…

hardgekookt-ei

36 likes