Waar koop jij het liefst je nieuwe Rolex ?

Hij heeft Jur als beschermheer, dus we kunnen weinig uitrichten.

4 likes

Verdomme Peet … ik probeer mensen altijd te vertrouwen en nu word ik wéér teleurgesteld man

Ik had zo’n zin in een Daytona voor weinig

3 likes

Nou Rene, leg die keutel, man. Is een zware bevalling…

1 like

Beste hendrik,
Wij hebben over dit item reeds pb contact gehad.
Je merkt, en dat heb ik ook in mijn pb naar jou gemeld, dat dit topic enigszins Turbulent is.
Wij spraken af dat als het wat rustiger wordt dat ik nader hierop terug kom.
Ik heb je zelfs aan gegeven dat ik mogelijk hier een apart Topic aan spendeer, in het belang van alle HF leden. Als je eerlijk bent, geef je ook toe dat wij zo met elkaar contact hebben gehad.
Vanuit mijn vroegere vakgebied heb ik de expertise om hier een deskundig oordeel over te hebben.

Even de roddels en de ongenoegens laten overwaaien en ik kom hier op terug.

Ook overigens over het
Onbeveiligde forum
Zie mij eerdere topic
Waardoor HF foto’s zomaar in SK terecht kunnen komen!
Mvg
ener
Niet zijnde Rene.

:crazy_face::roll_eyes::rofl::rainbow::fire::beers::sparkler:

1 like

Ik ben benieuwd wat je er van maakt rene!

2 likes

Mijn waarde Ener, om aan al het geneuzel een einde te maken heb ik u idd benaderd middels een p.b… (niet in de laatste plaats omdat er 10 oktober een H.F diner is met een “masterclass Rolex”) Ik ken u verder niet, heb geen weet van uw vroegere vakgebied, en waarom u de roddels eerst wil laten overwaaien, is mij onduidelijk. Zou zeggen, vooruit met de geit :innocent:
Het hele forum wacht uw verdere berichten met belangstelling af!

6 likes

Hoi Ener,

Ik kan het niet goed vinden op de site, maar kan ik ook bij jou een Rolex explorer bestellen. Ik hoor graag wat me dat gaat kosten (landed in NL) thanks!!

1 like

Nou ik niet hoor! Als we niks meer horen zal 't biertje er echt niet minder om smaken… :sunglasses:

Zolang je reageert zoals je reageert gaat dat niet snel gebeuren denk ik. Toch?

Moet dat? Wat mij betreft kletsen jullie het fijn even saampjes uit of organiseer je een groepsgesprek. Val mij niet lastig met al die onzin. Het zal mij echt een worst zijn wie je bent of je een deskundige bent en/of je Rolex draagt, René of Patricia heet of wat dan ook. Als het allemaal lekker voelt als je voor de spiegel staat, heb je verder geen therapie nodig. Dus.

9 likes

Geen belangstelling, maar wel een uitgebreide reactie?
Gewoon negeren zou ik zeggen.

2 likes

Precies! :beers:

Yup…ik ook niet begrijpen. Dit geneuzel hoort toch echt in (diep) off-topic thuis imo. Enfin…don’t feed the trolls. :see_no_evil:

2 likes