Waar te koop?

4 likes

Er zit een verschil tussen afkraken en het noemen van feiten. :man_shrugging:

3 likes

Wat zou het horloge uit je eerste post dan moeten kosten?

250 dollar op fossil.com

Eens

4 likes

Paul v Zeeland te Velp eens proberen

Is €75,- te veel! :smiley:

Jemig, Fossil is een modemerk met inferieure uurwerken en superslechte afwerking. 250 dollar is veel te veel. Modemerken moet je niet kopen tenzij je er eentje op marktplaats vind voor 10 euro…
Zelfde geldt voor Hugo Boss, Skagen, Guess, Daniel Wellington…

3 likes

Wat The_Don zegt. Ik herken die stukken plastic niet eens als horloges. En de personen die ze dragen vermijd ik als Corona.

2 likes

Gaaf ding. Kan hem helaas ook nergens vinden.

Jij draagt alleen Rolex?

Ik vind Fossil tot 200 piek best leuk. Heb deze pre-hobby jaren met plezier gedragen:

3 likes

Met sellita uurwerk en saffier glas. :+1:

1 like

Wat een hoop negativiteit heb ik ontvangen op deze post zeg. Ik was enkel benieuwd naar een Nederlandse Fossil leverancier. Niet om jullie meningen en ervaringen met het merk.

3 likes

Ali for President :joy::joy:

2 likes

Je stelt een vraag op het Horlogeforum over een modemerk met een vrij slechte prijs/kwaliteit verhouding. We proberen je alleen te wijzen op dit feit. Er zijn voor dit geel (veel) betere en (veel) mooiere alternatieven te krijgen…

En volgens mij is de TS gewoon bekend met de alternatieven dus zal het hem worst wezen wat jij van Fossil vindt :ok_man:

Overigens heb ik Fossil toch echt wel wat hoger zitten dan de merken die jij hierboven aanhaalt.
En ik zie mezelf toch ook wel als liefhebber :innocent:

1 like

Oke, ieder zijn eigen keuzes…:love_you_gesture:

Neem eens contact op met https://www.almafindings.nl/. Zij kunnen/konden onderdelen leveren voor de meeste modemerken. Wellicht dat zij je aan een importeur kunnen helpen.
Succes en niets van aantrekken al dat negativisme. Als jij plezier beleeft aan een Fossil van een paar honderd euro is dat toch prima. Er zijn er genoeg die na een week alweer uitgekeken zijn op een klok van 6K. Wie is dan gek…

Marktplaats al geprobeerd? Betaal je niet de hoofdprijs en is het toch niets, dan valt de schade mee.

Edit: zoiets: https://www.marktplaats.nl/v/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1696800928-fossil-automatisch-horloge-skeleton?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&previousPage=lr