Waar verkopen jullie je horloge?

Hier (tot zover niets verkocht) en chrono24.

Marktplaats vermijd ik doordat er zoveel onzin gasten op zitten.

1 like

HanDaninja :sweat_smile:

image

1 like

Wel leuk om te zien dan @HanDavinci zijn insta toch te place to be blijkt te zijn.

Is het niet veel werk om hem zelf via Chrono24 te verkopen, is eigenlijk pas de eerste keer dat ik daar aan denk.

1 like

Nee joh, @Drebin had daar een account aangemaakt en zijn Seaforth binnen een paar uur verkocht.

3 likes

Zeker niet als je een horloge via dit forum overneemt van een liefhebber voor een scherpe prijs. Ik zou me ook slecht voelen om deze met dikke winst ergens anders te verkopen.

1 like

Voornamelijk via de forums. Zelden via marktplaats. Wat een bende is het daar…

WUS, facebookgroepen, vrinden van het dispuut

1 like

Zoals de meeste Heeren hier…

Klopt, erg snel gepiept.
En die gekke Canadees betaalde nog behoorlijk meer dan ik hier vroeg :v:t2:

2 likes

Nou heb je voorbeeld gevolgd, ook maar een account aangemaakt op chrono

1 like

Ik begreep dat Chrono ongeveer 8% marge pakt voor handelaren. Geldt dit ook voor particulieren?

6 volgens mij

Alleen via HF. Vind Chrono24 vrij duur en volgens mij kan ik geen verzekerde verzendingen doen vanuit Suriname. Ze hebben hier DHL en Fedex.

En een goed instagram account dat heeft Han :sunglasses::+1:

Ik verkoop het liefst hier en soms op marktplaats, maar marktplaats vind ik echt tenenkrommend.

2-4% afhankelijk van je abonnement

Hoe doe jij internationale verzendingen? Qua verzekering?

Binnen Europa altijd Mikropakket, buiten Europa PostNL. Naar sommige landen verstuur ik niet.

1 like

PostNL inderdaad. Die verzekeren wel. Dan heb ik zelf weinig aan chrono24. Te riskant.

met MP moet je wel een dikke huid hebben. :tired_face: Er zitten hele nette, oprechte en eerlijke mensen tussen. Maar voordat je daarmee aan tafel zit heb je waarschijnlijk eerst contact gehad met de grootste mafketels die je je kunt voorstellen. Ik had laatst iemand die op het laatste moment niet naar Rotterdam wilde komen want “hij kon zijn Ferrari daar niet kwijt” :joy::joy::joy:

Jullie zullen ongetwijfeld dezelfde soort ervaringen hebben.

1 like

Hij heeft gelijk. Daarom kom ik er ook nooit.