Waardebepaling Seiko horloge tbv verkoop

Em tot ziens :P>X

Ehm tot ziens denk ik :P>X

http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-heren/594614028-unieke-seiko-chronometer.html?return=eJw9yjkOwjAQAMC%2FpKC01%2BAra0U8BflYK1YuK1nRIP5Ox9QTUeGnIYQLFRgcqDR%2BNaYtzMwdpXzTuRyddrHFc%2BG%2BxsiX2Ff5j6LP%2FdnKZEZtlYa7v%2BWj0ORshmqNraTTWBxk8JAeyZPRUKpyQ%2Fj%2BACMxJ9E%3D&complete_editing=1

http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/horloges-heren/594614028-unieke-seiko-chronometer.html

quartzding uit 90’s , denk dat je blij mag zijn als je er 75 voor krijgt, quartzgevallen koop ik meestal voor rond de 25-30 euro .

Miss dat dit idd een heel speciaal model is maar over algemeen is quartz uit 90’s niet veel waard .

mensen denken tegenwoordig dat elk horloge geld waard is , ancre vragen ze nog 50 euri voor hahaha

Bedankt voor alle bruikbare info !
Ik hou m lekker zelf.
Emotionele waarde is veel hoger zeker gezien de aanschafprijs destijds.

Lijkt mij gezien de te verwachten opbrengst van het horloge wel zo verstandig , miss dat hij over 20 jr wel wat meer waarde heeft maar nu is quartz uit 90’s nog niet heel gewild

Ik zou hem inderdaad gewoon zelf gaan dragen. Zoals gekkehuus al aangeeft is het een leuk maar niet heel bijzonder quartz-uurwerk van Seiko (dit specifieke uurwerk). Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit 2000 heeft gekost (destijds zo’n 2800 gulden…) en denk eerder zo’n 350, hooguit 400 dollar.

Heb t nagevraagd. Hij was destijds 1200 dollar…

Aha, rare jongens die amerikanen…
Ik ben niet zo’n fan van goud op staal, maar vind het een leuke seiko (want dat is het dan weer wel, ondanks zn misschien tegenvallende waarde)

bonnetje van aankoop haalt echt alle twijfel weg,…er wordt zoveel gezegd ,…en meest wordt de helft niet gehoord

Op Ebay staan een paar 7t34’s, met piloten bezel, voor nog geen 100 dollar.

Tja, mijn 8088 pc was ook 3000 gulden in aanschaf en is nu heel zeldzaam. Maar ik krijg het er niet meer voor…
Je 7T34 is een prima horloge, maar is een massaproduct en nu niet veel waard. Misschien over tien jaar? De lcd horloges van seiko waren tien jaar geleden weinig waard en schieten nu flink omhoog in prijs.