Ik zie hier een wijdverspreid complot van de Illuminati en de Club van Rome in. Ik sluit niet eens uit dat Trump erachter zit. Ik vermoed dat als we Groenland aan hem overdragen wij allemaal weer trustlevel 3 worden
Zo ff jouw bericht geliket om mijn TL-3 te houden, thanks
Wie controleert zijn tl status nu?? of krijg je daar een bericht van
Stevig
Geen importheffingen opnt forum toch?
Die mod kent z’n eigen FAQ niet.
Ik kreeg vorige week een bericht dat mij trustlevel 3 is toegekend.
Ik dacht dat ik dat al was, ook niet geschorst geweest en bij mijn weten evenveel actief op het forum.
Toen keek ik even terug bij mijn notificaties en ik ben gedurende het grappen en grollen topic meerdere keren gevlagd. Dus ik denk dat ik automatisch teruggezet ben destijds, en ook weer automatisch omhoog gezet.
Ineens ben ik weer 3. Eigenlijk geen idee wat de voordelen allemaal zijn maar wat ik wel fijn vind is dat je dan topictitels aan kunt passen
Ik ben teruggezet naar 2. Is om mij prima ![]()
Een stukje eerder in de reacties zag ik al dat je zoveel % van alle topics moet lezen om level 3 te halen. Er zijn alleen maar een paar topics die ik in de gaten hou, dus dan blijft het maar even zo. Ik kan gelukkig nog teksten bewerken ![]()
Je input werd door verschillende mensen WEL gewaardeerd ![]()
Ik schrok me rot! Ik zou toch niet gedegradeerd zijn? Trustlevel 2, ik moet er nirt aan denken.
Gelukkig, toch nog level 3. Ik vind overigens, dat ik dit level voor de rest van mijn leven zou moeten behouden. Net als velen anderen.
ok, ik vlag jullie allemaal
Welke vlag is dit?
Achterhoek
Ik kreeg binnen een paar minuten nadat ik TL2 werd de badge van TL3, maar ben dat nooit geweest. Ook vreemd.
Dat is de vlag van onze prachtige Achterhoek.
Waar ik heerlijk tussen de uitgestrekte weilanden door even naar Süderwick/Dinxperlo fiets langs de Sprang om even een paar neutjes te scoren bij de Trinkgut.
Meteen even langs Smeink bij Spork.
Sommige zuurpruimen hier starten de dag met een glas azijn en hebben geen gevoel voor humor. Daarnaast zijn zij nogal snel op hun lange tenen getrapt. Doe je niks aan.
Ik vermoed dat je wat vlaggetjes te pakken het gehad? ![]()
Lijkt wel Fight club, regel nummer 1 : praat niet over trustlevels. ![]()