Heb dit nooit geweten, heb in mn TL1 tijd zat berichtjes gepost in het ervaringtopic en nooit gehoord dat dit niet mocht
Dat zal veranderd zijn. Er zit ook nog een verschil tussen iets niet mogen doen of iets niet kunnen doen. Ik kan geen antwoord plaatsen in die topics.
Ah ja dan is dat veranderd inderdaad…
Ik heb mijn leven gebeterd.
niet enkel dat, als nieuweling heb je geen enkele referentie naar betrouwbaarheid of veiligheid van handelen met de de leden die dat al wel hebben.
Je moet minimaal 365 dagen iets actiefs op het forum gedaan hebben. In uw geval moet u nog minimaal 157 dagen iets actiefs doen. U bent in ieder geval lekker op weg.
Dat kan ik mij niet voorstellen
“Vanaf TL 1” is TL1 en hoger wat mij betreft.
Ik ben trouwens abuis, heb feedback gegeven op verkopers, niet op horlogemakers…
Dan heeft de persoon die de tekst geschreven heeft het fout er in gezet en moet er dus staan “vanaf trustlevel 2” want met trustlevel 1 kan/mag je geen ervaring delen en of geen topic aanmaken.
Maakt niet uit, verkopers kan nu ook niet meer.
Of is dat verandert na jouw feedback!!
Morgen is mijn forum verjaardag…ben benieuwd… Iedereen is uitgenodigd voor een virtuele plak natte cake
Hahaha, je hebt alleen nog niet genoeg dagen bezocht om TL2 te worden helaas…
Dan zijn we op dezelfde dag begonnen hier.
Volgens mij weet niemand dit precies. Nou ja behalve de mods, dan…
Maar ik denk dat dit een teleurstelling wordt…
met slechts…
Nou ja, we zullen het zien. Ik zal proberen een plekje over te houden morgen, met alle snacks en bier, morgen!
Geen probleem, komt vanzelf wel een keer
Tl-1 mag geen ervaring plaatsen. Het feit dat het in dit topic dan maar even gedaan wordt, is ongedaan gemaakt.
Tl-2 wordt je niet na 365 dagen. Elke waarschuwing, verwijdering wegens overtreding van regels etc etc gaat er weer een paar maandjes bij, los van alle andere criteria die daarnaast nog gelden.