Waarom mag ik als level 1er geen horlogemaker bedanken?

Toch even een vraag van mijn kant, als het niet mag dan haal ik dit topic weer weg.
Mijn vraag is dus eigenlijk: waarom mag een level 1 lid niet een ervaring delen met een horlogemaker of verkoper hier op HF?

DE ALHIER TOCH GEPLAATSTE ERVARING IS DOOR HET BEHEER VERWIJDERD.

Kan iemand van de staf of level 3,4,5er mij dit misschien uitleggen?
Dat je als level 1er niets te koop mag aanbieden snap ik omdat er anders veel te veel “leden” alleen maar zich aanmelden om een horloge te verkopen en dan weer weg zijn.

Alvast bedankt voor de reactie’s

4 likes

Doorgaan met de discussie van Over de "Ervaring met Horlogemakers" categorie:

Uit de sticky, ik zie niet wat je bedoelt dus.

Geachte heer de Jong,

In het verleden hebben mensen zich aangemeld om alleen maar een slechte recensie te plaatsen over een bedrijf of horlogemaker. Dat zal de reden zijn vermoed ik.

Met vriendelijke groet,

Nelis

8 likes

Ik snap niet wat jij bedoelt met deze zin.

Er staat letterlijk: vanaf trustlevel 1 dus dat is trustlevel 2 en hoger.
En “Enige tijd lid met enige activiteit” is ook een beetje vage omschrijving.

1 like

Ah nu DB dicht is ben je maar klantenservicemedewerker op het HF geworden? :joy::joy:

6 likes

Dat zou wel eens kunnen ja.
Had ik nog niet zo over nagedacht maar zulke zielige figuren zijn er natuurlijk ook.

Bedankt @Chlorophyl

2 likes

Die vraag stelde ik mezelf ook. Wilde @Langelambal bedanken voor een aankoop die ik bij hem had gedaan en kwam er dus achter dat ik niet mocht posten. Beetje jammer, maar ik heb de regels niet bedacht.

3 likes

Heb dit nooit geweten, heb in mn TL1 tijd zat berichtjes gepost in het ervaringtopic en nooit gehoord dat dit niet mocht :see_no_evil:

2 likes

Dat zal veranderd zijn. Er zit ook nog een verschil tussen iets niet mogen doen of iets niet kunnen doen. Ik kan geen antwoord plaatsen in die topics.

2 likes

Ah ja dan is dat veranderd inderdaad…

1 like

Ik heb mijn leven gebeterd. :joy:

4 likes

niet enkel dat, als nieuweling heb je geen enkele referentie naar betrouwbaarheid of veiligheid van handelen met de de leden die dat al wel hebben.

4 likes

Je moet minimaal 365 dagen iets actiefs op het forum gedaan hebben. In uw geval moet u nog minimaal 157 dagen iets actiefs doen. U bent in ieder geval lekker op weg.

3 likes

Dat kan ik mij niet voorstellen :crazy_face:

2 likes

“Vanaf TL 1” is TL1 en hoger wat mij betreft.

8 likes

Precies.
En voor de betweters onder ons, dit denkt genootschap onze taal ervan.

10 likes

Ik ben trouwens abuis, heb feedback gegeven op verkopers, niet op horlogemakers…

1 like

Dan heeft de persoon die de tekst geschreven heeft het fout er in gezet en moet er dus staan “vanaf trustlevel 2” want met trustlevel 1 kan/mag je geen ervaring delen en of geen topic aanmaken.

1 like

Maakt niet uit, verkopers kan nu ook niet meer.
Of is dat verandert na jouw feedback!! :rofl: :rofl: :rofl:

2 likes

Morgen is mijn forum verjaardag…ben benieuwd… Iedereen is uitgenodigd voor een virtuele plak natte cake

7 likes