Waarom nou?

Bij een zwart pak is trouwens ook mooi…

:relaxed:

2 likes

Ik ben niet zo van het ‘zwart/ wit’ redeneren…er zit volgens mijn beleving nog een hele wereld tussen :relaxed:

4 likes

Off topic; zwart/witte zienswijze is soms wel eens gemakkelijk voor extreem snelle beslissingen maar er zijn helaas ook hele volksstammen aan onderdoor gegaan…

(beetje) on topic; sinds ik op dit forum mag vertoeven, begin ik een steeds sterkere interesse in dressers met een blauwe wijzerplaat te ontwikkelen. Helemaal goed, breder spectrum en ontwikkeling, erg prettig. :+1:

2 likes

Helaas ook aan de zwakke compromissen, leugens en smoesjes die er tussen in liggen. Niets is simpel vrees ik.

1 like

Ehhh, heet dat niet politiek? :joy::joy::joy:

Maar je hebt gelijk, echt oprechte mensen zijn vaak met een zaklantaarn te zoeken en dat terwijl ze de wereld zo mooi zouden kunnen maken…
Gelukkig zijn de meeste hier verenigd, dat dan weer wel. :blush:

1 like

Zeker in het Forum. Kunnen we geen HF partij oprichten.
Iedereen verplicht een high end horloge. Subsidie voor wie het niet kunnen betalen…

1 like

Any color, as long as it’s black… :+1::joy:

Laat maar doorkomen… :joy::joy::joy:

1 like

met een witte blijf je zitte…

oh wacht… dat was vroeger met auto’s…

1 like

Klopt helemaal, maar toen ik een zwarte inruil had… hetzelfde liedje :slight_smile:

Jeesss wat serieus weer louis.
Welkom terug, griepje gehad?

:wink:

OT:
In de zon met zonnebril leest een witte plaat heel lekker af :sunglasses::+1:

1 like

Eerlijk gezegd vind ik 'm best wel wat hebben met een witte dial…

Het zou tijd worden dat Sinn ook wat frivoler wordt en wat opties gaat bieden voor wijzerplaten. De 556 is een mooi voorbeeld van hoe het moet: Keuze uit indices of 12-3-6-9 dials, parelmoer, sunburst, zwart zijn mogelijkheden, wit zou ook niet misstaan, of blauw, bijvoorbeeld.

Overigens is het voor mij moeilijk te zien hoe een enorme toolwatch met zeer hoekige vormen en een solide bezel en screw down crown “sissy” achtig wordt van een witte dial. Ik keur het goed, in ieder geval, maar ik ben dan ook een zelf uitgeroepen ledernicht. :slight_smile:

EDIT: De U1 Camouflage is dan weer een voorbeeld van wat ze niet zouden moeten doen. A propos YMCA achtige horloges. :anguished:

Dacht dat er in de YMCA ook een dergelijke personage zat, dus dat zoiets wel moet bevallen (sorry kon het niet laten :stuck_out_tongue:)

OT: Waarom niet? Hoewel ik zelf de voorkeur heb voor donkere wijzerplaten hoeft dat niet voor iedereen te gelden. Tevens blijven ze de zwarte ook gewoon maken, dus iedereen blij toch !

1 like

I know, right? Blijkbaar ben ik meer van de Tom of Finland ledernichten dan van de Camo:

EDIT: Deze man zou die Sinn met witte plaat er goed bij kunnen hebben. :slight_smile:

1 like

Ik denk dat die man al menig horloge is kwijtgeraakt.

4 likes

:joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: Een mens kan hopen. Maar een Sinn zou het moeten kunnen hebben.

Damasko pikt van Sinn, en nu pikt Sinn een keer van Damasko.

Ze hadden niet voor niets een samenwerking ooit in den beginne…

:slight_smile:

Noch Sinn, noch Damasko hebben de witter wijzerplaat uitgevonden natuurlijk. :slight_smile:

Nu we het toch over witte platen hebben.
Weet iemand of dit zelfbouw is of heel zeldzaam?
Als het antwoord zeldzaam is dan heeft de nieuwe eigenaar met 4350 Euro een koopje.