CV gestemd maar heb gelukkig gelukkig gelukkig een vast energiecontract, wat een ellende zeg.
Ik heb stadsverwarming dus een nieuwe BB58 is wel een optie. Net zelf een blauwe BB58 verkocht, tijd voor wat anders.
Het komt denk ik meer omdat het een horloge is met een houdbaarheidstermijn. En dat Tudor dan met zoveel nieuws komt zal niet helpen.
Voor mij vooral dat laatste. Ik heb mijn BB58 niet te koop staan en ben dat ook niet van plan, maar sommige van de nieuwe modellen zijn wel verleidelijk.
Precies mijn gedachte. Als het aan alleen mijzelf lag dan zou ik deze winter een black bay bij elkaar sparen zeg maar, maar anderen thuis hebben hierbij ook nog inbreng op waar de thermostaat op gaat.
Ik heb sinds dit jaar een energie overschot uit zonnepanelen dat ik, zo lang je kunt salderen, affakkel met 2 elektrische kachels. Teruglevering levert mij momenteel 7 cent op per kwh.
Ja dit zeker
Zo’n bb58 925 zilver zou ik toch nog willen toevoegen
Ik denk dat het met de houdbaarheidstermijn wel meevalt, zeker bij de BB 58 Blue en voorzien van de Ranger band.
Dit ademt toch de warmte en sfeer uit van de 5 digit Submariners.
De Pelagos in 39 mm ziet er prima uit maar oogt wat klinisch en afstandelijk zoals de ceramische Submariners.
Kon je die band los bestellen of heb je ook een ranger? Anyway, dit staat veel mooier dan de standaard band en zal ook wel lekkerder dragen denk ik!
Deze band heb ik los kunnen bestellen.
Staat en draagt zoveel beter met de T-clasp. Het ontbreekt nu volledig aan nep patina. Daarom denk ik ook dat deze band beter staat op de blauwe dan op de zwarte variant.
Die band ziet er wel echt top uit op je BB58! Tof dat je dat gedaan hebt. Vind het een hele mooie duiker, maar die fake rivets op de originele band staan me erg tegen. Zo zou ik em ook wel in de collectie willen hebben😄
Dit zouden ze standaard zo moeten gaan verkopen
BB houden.
Het is maar even echt koud. Het geld voor die paar graden is voor altijd verstookt. De bb blijft.
Daarnaast een eigen bijdrage eisen per m3 gasverbruik. Zet je kind de thermostaat een paar graden hoger, kost het x% zakgeld. Hoppa, heb je binnen no time ook de nieuwe pelagos.
jij bent een harde, ik zal het opnemen met mijn twee zoons van 4 en 6
Aa dat is wat jong voor dergelijk regime . Wel een gemakkelijkere oplossing nu. De thermostaat hoger hangen
Ik ben toevallig een liefhebber van koud douchen, kan er serieus van genieten…warm douchen zie ik dus maar als (overbodige) luxe en ook niet perse fijner. Ze zeggen ook beter voor je immuunsysteem, nou heb ik me daar nooit in verdiept maar ik voel me zeker wel lekkerder na een koude douche (energized, nieuw en scherp) dan na een warme douche (vooral loom gevoel).
Als mijn (volwassen) kinderen wel de luxe van warm water willen tijdens douchen mogen ze met deze exorbitante gasprijzen wat in een potje doen.
Helemaal mee eens. Tevens goede les in spaarzaamheid en de waarde van comfort.
Koud douchen is inderdaad een zege. Vooral na een volle werkdag of sporten. Heerlijk
Zonnepanelen en een E boiler is een prima combi, airco’s erbij en de energie prijs mag omhoog springen
En ja een douche moet gewoon met warm water
Wellicht omdat het een leuk horloge is, maar allesbehalve spectaculair?