Walter Lange film (van Henrik)

Heeft iemand een idee waarom het beeld niet doorloopt? Ik heb wel geluid, maar na een paar seconden stopt het beeld! Ligt het misschien aan window media player?

Bedankt Highstreet ( en Henrik) zo even gedownload en de film bekeken.

Prachtig verhaal en mooi in beeld gebracht. Dit gaat in het archief.

Tammo

Bedankt! erg leuk om te bekijken.
Miste/hoopte alleen dat Union ook nog even langs zou komen maar helaas…

Als iemand nog meer van zulk soort filmpjes weet/heeft, wees niet bang om ze te posten:P:D

Gebruik je een recente DivX codec?

@ jurgen het kan zijn dat je een bepaalde plugin mist ik miste die ook dan heb je een fout melding in je mediaspeler staat aan de rechterkant waar de titel staat en de tijd als je die aanklikt kan je via het net de betreffende pluggin downloaden. 5.0 of zo.

Verder een erg leuke film.

Mvg Dennis.

Misschien helpt deze link, ik ben geen computer expert maar nu doet ie het

Heel erg interessant en leuk om naar te kijken, zowel historie als ook de beelden van de fabrikage en assemblage van de uurwerken!

Bedankt Henrik en Highstreet! (tu)

Paul

Helemaal goed!! Errug interessant. Thx!!!

Ja, dit werkte. Bedankt.

Ik laat het draadje los. Highstreet bedankt voor al je hulp (stuur de rekning voor de oververhitte server maar naar Walter Lange), ik hoop dat jullie hebben genoten!

Ga ik doen Henrik, ik denk dat Walter en ik er wel uit zullen komen! :wink:

Highstreet: vraag Walter gelijk effe wat 'ie kan aanbieden voor de Horlogeforum LTD 2006 :smiley: :smiley:

b)

Mooi film…

ik heb wel n zwak gekregen voor de Duitsers. D8 ff dat alle om CH draaide.
Maar die mening is mooi bijgedraaid.
Glashutte - Union - Lange S, ongeloveloos mooi.

Helemaal leuk Henrik. Interessant ook, zo leer ik nog wat

Ik was vanmiddag bij mij in de buurt bij een juwelier en die had muhle glashutte. Ik ben helemaal verliefd op die klok (de nautica):D:D:D:D:D

Mvg Dennis

Kost zeker wel een paar handen vol stuivers, niet?

Interessante film inderdaad, overigens. Ik heb de naam niet kunnen oppikken van dat merk dat ‘opgevoerde’ Zwitserse quartz uurwerken gebruikt, wat was dat merk ook weer?

Er vroeg iemand naar soortgelijke filmpjes. Deze heeft niets met horloges te maken, maar wel (ook) alles met een bekend merk waar ik een klein verzamelingetje van heb: http://www.archive.org/details/TwentySi1947

afwerking van muhle schijnt bij veel modellen echt naadje te zijn