Wanneer komt de eerste Invicta Pro Diver 1953 in het blauwe gedeelte ?

Grappig. Ik heb 160 betaald en mijn vraagprijs is intussen 190 euro. Maar dat anderen, die wel in de 95 euro actie zaten, nu ook al 150 vragen is wel grappig. Marktwerking hé jongens :sunglasses:

5 likes

Vraag en aanbod hehe, maar verwacht binnen een week een hoop aanbod :wink:

2 likes

We zullen het zien :slight_smile:
Als ik m’n Sub zou weg doen zou dat ook gewoon aan de AD 7,5k zijn. Netjes genoeg voor exemplaar niet in de stickers vind ik. Dus het principiële gaat bij mij langs 2 kanten.

Geen berichten aub, de Sub gaat nergens heen.

2 likes

Wilde je net een bericht sturen voor de sub :stuck_out_tongue:

1 like

Cool. Laat eens een wristshot zien. Leuk!

3 likes

Ja hoor. :slight_smile:

Mooi he? :ok_hand:

3 likes

Hij schrok er zelf ook van denk ik :slight_smile:

Ja man, en zeker voor dat geld. Goeie deal! :ok_hand:

Staat je goed!

1 like

Dank je :+1:

Het zou wel lollig zijn om hem TR aan te bieden in het blauwe deel…

1 like

Staat goed, mooi horloge, veel plezier er mee gewenst!

1 like

Valt mee hoor.

1 like

Dank je Hans. Jij ook :+1:
Fijne zondag. :wave:

1 like

Dank u :+1:

En de ander voor de verkoop? :smiley:

Aan mij?

1 like

Heb je hem zelf ook om de pols?

Nee, ik wou hem bestellen voor mijn zoon maar daar heb ik inmiddels een SKX voor klaarliggen.

Ahh okee. Seiko SKX is ook mooi :ok_hand:
Ook op staal of rubber?

Ik ben er inmiddels achter dat dat geleuter over principes waar het gaat over de prijs die je betaald hebt en die je vraagt gezever is.

Ik heb al een paar keer hier een horloge voor een ‘principiële’ prijs verkocht (want ‘echte liefhebber’ of ‘droomhorloge’), waarna de volgende hem lekker met winst doorverkocht. Dan heb je eigenlijk mijn centen in je zak.

Ergo: gewoon een marktconforme prijs vragen, hoe hoog die ook is.

6 likes

Ja eens hoor, maar als mijn Sub ooit te koop komt zal dat toch gewoon aan 7,5k zijn. Net als dat ik voor de 1953 ook m’n 160 flappen terug wil. Break even is gewoon ok. Heb al vaak genoeg verlies moeten slikken in vergelijking met die paar keer winst.