Wanneer komt de eerste Invicta Pro Diver 1953 in het blauwe gedeelte ?

Advertentie bestaat niet meer. Ik vraag me af, heeft TS zelf laten verwijderen of was het niet conform regels.

Hij is verdampt heb het niet verwijderd!!
Wie is TS ???

1 like

Topic Starter. Jij dus.

1 like

Ha dank je.
Ik leer hier elke dag meer A K (af kortingen) :rofl:

3 likes

Binnen 6 maanden voor meer aanbieden? Was oorspronkelijk bedoeld voor winst maken op Rolex, etc, maar is hier misschien ook gewoon van toepassing?

1 like

Lijkt me niet. Niet zeldzaam, niet boven list en ook geen ‘dergelijk’ horloge. Lijkt er wel op. :joy:

Het aanbieden van nieuwe horloges waarvan algemeen bekend is dat deze zeldzaam zijn of boven de listprijs worden aangeboden is niet meer toegestaan als zij korter dan 6 maanden in bezit zijn van de verkoper hetgeen door de verkoper (alleen op verzoek van de moderatoren) dient te worden aangetoond. Denk hier bij aan sommige types Rolex, Omega etc.
Het aanbieden van een dergelijk horloge mag ook slechts eenmaal per kalenderjaar plaatsvinden!

1 like

Ze zijn niet meer te krijgen, dus zeldzaam? :thinking:

:joy: haha, dat duurde even voor die viel :joy:

1 like

Zou wel leuk zijn als diegene die het heeft verwijderd een berichtje stuurt Waarom !
Dan kan ik daar weer wat van leren.
Dus bij deze graag.

Even @jur roepen. Waarom is de advertentie van superduiker weg?

Advertenties die niet aan de regels voldoen worden verwijderd.

2 likes

Dus de list prijs is de korting prijs die je kan onderhandelen?
Das moeilijk.

Thanks voor het antwoord. Maar waarom voldeed deze niet als ik mag vragen?

1 like

Daar geef ik geen antwoord op, alleen per pb aan de adverteerder. :slight_smile:
Maar de regels zijn helder. Er staat zelfs (!) een voorgedrukt rijtje met verplichte kenmerken.:roll_eyes:

6 likes

Kijk ik vond het wel en niet mooi.
Dus Horloge E 95,00 Verzendkosten verzekert E 15,00 = E 110,00 Emotionele afscheid E 25,00 Totaal E 135,00 Als je het weer nieuw list prijs moet koppen E 145,00 Voordeel nu hebben enz. E 10,00 Is dat nu zo verkeerd ??
En ze hadden rustig mogen bieden en met een goed verhaal waarom !
Nou dan ben ik de moeilijkste niet.
Maar je moet er wel wat voor doen!!
Het blijft gezellig hier!!

Ik zie het graag tegemoet.
Ik heb geen probleem met regels en wil graag leren.
Bij voorbaat dank Jur

Je bent er maar druk mee,… succes/sterkte!

5 likes

:roll_eyes:

5 likes

Emotionele afscheid van een Invicta :smile::smile::clinking_glasses: dat is gewoon feest toch?

5 likes

…vaag verhaal…Pfft… :expressionless:

Ik zeg…Marktplaats :+1:

Doei :wave:

1 like