Want this, buy that

3 likes

Wat is TS in deze context?

Ik heb wat minder fantasie maar als ik dit lees wil ik dit ook! :joy:

O en die coating. Goddelijk! :raised_hands:

1 like

Chris kennende zet ik 50 piek in op transseksueel.

Sure? Als je daaraan begint moet je wel zeker zijn van je zaak. Zo niet, wordt het mega ongemakkelijk en dat dankzij jou. Niet dankzij She-man. Dat kan gewoon een lieve meid zijn :princess:t2:

7 likes

Leuk dat je deze vergelijking maakt! Ik kan me voorstellen dat meer dat gevoel hebben, zeker omdat ze tijdens dezelfde periode bekend zijn gemaakt.

Ik denk dat het een slimme zet is, en deze niet zo te vergelijken zijn.
https://youtu.be/vt5Pq1iOcq0 Hier hebben ze bij Watchfinder and Co een leuke vergelijking genaakt, aanrader om te kijken (los van de prachtige beelden).

Toch mooi hoe een topic kan ontsporen…

1 like

T kan hard gaan dan ineens als je in de grote stad komt.

2 likes

TS is inderdaad:

Dus:

:rofl:

2 likes

Wat is een TS? :roll_eyes:

Ah transexueel lees ik nu!
Nice…very nice… :blush: :sunglasses:

1 like

Fijn, weer een topic naar de vaantjes.

3 likes

Dat zal allemaal wel maar @Fate_Amenable_To_Change is in ieder geval geen saaie lullo! :sunglasses: :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Zijn mijn eigen foto’s.

Oh… ik dacht aan een Tissot :sneezing_face:
image

Jaja, was ook geen reactie op jou. Was algemeen en on-topic: Wil je een dure Rolex/IWC/whatever, koop een Steinhart.

(Zelf)censuur? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Vind je mijn concessie niet mooi dan?

Ik doe nooit Tissot in m’n orgie. :grinning:

Sorry. Ik probeerde alleen on topic uit te leggen waarom je soms een betaalbaar alternatief voor een graal kunt willen hebben.

Dank je! Da’s altijd leuk om te horen. :grinning:

1 like

Had het zelf niet goed gelezen, dacht dat je steiner (Maastricht) bedoelde :slight_smile:

Het zou me verwonderen als iemand dit geval zou kiezen als zoethoudertje voor de Tag Heuer

1 like

I want this

Maar dan in een kleiner formaat en iets wat gunstiger is qua prijs.
Weet iemand alternatieven?

1 like