Warm weer? Leve de nato!

oke. Mooi ding

Nato bij warm weer, eensch! :+1:

1 like

Ja eens!

Al heb ik hem nu opā€¦

staal :grin:

Grt.

4 likes

En dan wel met het ā€œflappieā€ teruggestoken door de ring naast de gesp en niet door de ring die het dichtste bij de klok zit.
Dat vind ik het prettigste dragen en het beste eruit zien

[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/326E3B0B-9B2E-44E3-802C-BE340438F204_zpsclhgbbq6.jpg.html][/URL]

Dan heb je een loze ringā€¦

3 likes

Mooie kleurcombi!:thumbsup:

En helemaal mee eens; Nato draagt fijn en staat super!:heart_eyes:

Die is weer mooi voor het evenwicht links en rechts van de klok.

1 like

Voor mij is de beste manier:
Eerst lange flap door de korte flap
en dan op 6 uur insteken.

Dan heb je om de pols twee lagen en
onder het horloge maar 1 laag.

Zoals hier is te zien:

Grt.

Polsen van 19,5 cm, dus maar een klein stukje over. Ik vouw hem altijd naar binnen, anders erger ik me aan het losse eindje.

En ik heb de hele kamer al vol liggen met losse eindjes. :confused:

3 likes

Rubber vind ik minder bij warm weer, het haar om mijn pols blijft er vervelend in haken. Ideaal vind ik stoffen banden of inderdaad, de Nato.
Moet wel zeggen dat een Nato door mijn grote polsomtrek (20,5cm) mij precies past zonder overhangende flap.

Dat was even proberen, maar ook een manier
Die kende ik nog niet.
En dan de simpelste: korte flap eraf. Drie ringen, zoals een zulu. Ik heb nog nooit een klok gehad met zulke ruime lugs dat ie dan gaat schuiven.

Zeker een oplossing om de klok wat dichter op je pols te dragen, maar het doel van de korte flap is toch dat het horloge blijft hangen wanneer 1 van de 2 springbars los komt, Ideaal bij zwemmen bvb.

Neeā€¦ die korte flap zou het schuiven op de pols moeten voorkomen,
bij een zulu heb je ook geen flap maar zodra daar 1 springbar afbreekt blijft het Horloge nogsteeds op het zulu bandje hangen.

1 like

Knip je die ring er toch vanaf?

1 like

Thatā€™s what she said

2 likes

coole klok

Een tegengeluid; Zelf word ik blijer van de Hirsch performance Band. Leer boven en rubber onder met veel ventilatieā€¦

2 likes

Niet nodig, hoor. Is al een ander topic voor en is volgens mij de reden voor starten van dit topic door TSā€¦

2 likes

Een twijfelaarsbandjeā€¦ :wink:

Kende ik nog nietā€¦

1 like