Zeer mooie wijzerplaat
Werkkloffie
Waarschijnlijk een Apple Watch zodat ik een melding krijg wanneer mijn hart op klappen staat na al dat eten en drinken
Vandaag ontving ik de Jurk verjaardags kalender waardoor ik bedacht om i.pl.v. m’n gouden Omega, dit jaar m’n Tissot Gentleman met gouden “ring” te gaan dragen tijdens de kerst en bij de jaarwisseling. Niets zo veranderlijk als een mens😀.
Ook een goede keuze
Nope.
Ik zal niet zeggen dat ik kerst boycot, we hebben een boom en wat cadeautjes, en we zullen ook wat lekkers eten, maar dat laatste doen we iedere dag al. Ik ben er niet speciaal mee bezig, en ook zeker de outfit van die dag gaat gewoon bij het weer passen.
De keuzen zijn vast reuzen, maar ik kies er voor om op maandag ochtend eens te gaan zien hoe de pet staat. Overigens is kerst hier eerder morgenavond cadeautjes uitpakken.
Fraai!
Het kersthorloge is gekozen.
En voor een passende band ben ik vandaag nog even in mijn kist met leer gedoken, en heb ik van dit prachtige donkerrode Monza leer een ‘kerstband’ gemaakt. Donker bordeaux met groen stiksel. Wat een combo met de zwarte parelmoer van de dial.