Wat draag jij met kerst en bij de jaarwisseling?

Even 'n fotootje dan. :camera:

6 likes

Hoewel deze rubberen band goed past denk ik (ook) dat de stalen band beter past. Lekkere blauwe Seiko in ieder geval!

1 like

Met kerst en de jaarwisseling deze.
Schuift makkelijk onder de mouw en uit het zicht en toch precies weten hoe laat het is als het nodig is.

11 likes

Ik ben nog 3 dagen verwijderd van mijn 1 jarig HF lidmaatschap. Destijds lid geworden omdat ik een erfstuk wilde laten opknappen en informatie nodig had. Al snel verslaafd geraakt aan horloges en dagelijks op het forum vertoeven. Echt leuk en leerzaam. Inmiddels 9 horloges in mijn verzameling en nr. 10 is onderweg. Dat is voorlopig de laatste… (denk ik :grin:)

6 likes

Dat heb ik vaker gelezen … :joy:

5 likes

Archiefplaatje, maar waarschijnlijk deze!

17 likes

:christmas_tree::santa:t3:

14 likes

Twee erfstukken en een cadeau van de kinderen, de Atlantic is inderdaad bijzonder, meestal zie je ze als (nep overgeschilderd) NOS maar deze is altijd in de familie geweest met een mooie patina. Wesseling en Vreeker heeft beide erfstukken vakkundig gerestaureerd, ze lopen als een zonnetje.

2 likes

Welkom bij de club! :wink:
Just One More Watch I Promise Shirt | TeeHerivar

12 likes

:joy:

2 likes

Die is écht
Very Nice GIFs | Tenor

2 likes

Ik zie redelijk wat goud langskomen maar groen past natuurlijk ook mooi :grin:

1 like

Draag hem zelf te weinig, sterker nog heb het cadeau gedaan aan mijn vrouw. Met Deckers issi echter de mijne, daar vrouwlief het horloge niet kan marchen met haar outfit 🫣

1 like

Idd deze variant die je zelden, dat maakt het ook leuk!:grinning_face_with_smiling_eyes:

Nostalgie en klasse wisselen elkaar af. :+1:

15 likes

Heerlijke GADA :crazy_face::crazy_face:

2 likes

Deze tijdens de kerst bij mijn ouders. Het horloge heb ik van mijn vader gekregen die hij destijds nieuw heeft gekocht toen ik een jaar of 3-4 was en waardoor ik besmet ben geraakt met het bekende virus

En deze met oud en nieuw omdat het de favoriet is van mijn vriendin.

23 likes

Voorlopige keuze

11 likes

Nee man, ik ga met de kerst relaxt buurten bij vrienden in Birkerød, en we gaan gewoon de stad in, zien wel waar het schip strandt.

Ik ga zien wat ik mee neem. Kon wel eens een combinatie Cartier - Grand Seiko - Nomos zijn. Maar misschien ook gewoon niet.

1 like

Dat is nog zo ver weg dat ik daar nog niet mee bezig ben :man_shrugging:t2:

2 likes