Wat draagt Michael van Gerwen?

Al draagt een aap… :wink:

3 likes

Switch naar Rolex, hij haalde gisteren in stijl het WK binnen met deze grote aan zijn pols:

http://2.bp.blogspot.com/-Xz8UzNi4BM4/U-AVCIVqk5I/AAAAAAAApGQ/1cq1G6sfcTQ/s1600/ROLEX+Deepsea+D-BLUE+Dial+EDITION+04.jpg

http://www.livedartsnl.nl/wp-content/uploads/2016/11/GRANDSLAM-QF-VANGERWEN5.jpg

6 likes

3900 meter waterdicht: voor als ie “onderwaterdarten” gaat doen.

Maar toffe prestatie van hem !

3 likes

Als hij die 2 ons D-blue aan zijn werphand hangt zou hij wel eens nog stabieler kunnen gaan gooien :nerd:

zou het uurwerk daar tegen kunnen? (qua automaat?)

Ik denk dat ie hem vooral aangeschaft heeft voor de groene letters DEEPSEA :grin:

Zo gauw die secondenwijzer stil valt wordt het natuurlijk nóg stabieler :point_up:

1 like

Voor zover ik weet heeft hij er drie. Uit zeer betrouwbare bron. :wink: De Breitling, Hublot Big Bang en de Rolex Deepsea.
Maar gezien zijn winst gisteren komt er zeker één bij.

1 like

Als ie na elke toernooiwinst zich zelf eentje cadeau doet, tikt het snel aan :slight_smile:

360.000 pond… is vast iets voor te vinden.

Iemand anders ook opgevallen dat de regie er elke keer voor zorgde dat het horloge nooit duidelijk/lang in beeld kon komen?

Steeds meer darters dragen een dikke klok tijdens de wedstrijd

Is een beetje een standaard uitrusting aan het worden. Speel zelf ook al jaren:grin:

1 like

Topdarter! Genoten van de finale! En over smaak valt niet te twisten, hij is wel een liefhebber van horloges dacht ik.

Barny = Dreski?

Super prestatie !!!
Hij mag het te vieren met een NA ! :wink:

…en gelijk hier posten mét foto’s!

1 like

Het woord “stijl” is bij deze vleespet niet echt gepast. Maar hij heeft inderdaad wel een paar dikke klokken bij elkaar gegooid…

3 likes

Laat die jongen lekker … er zijn er meer hier op het forum die breitling of rolex dragen… allemaal smakeloze gozerts?

… sniff sniff …

Aaaah, het ruikt hier een beetje naar afgunst! :wink:

1 like

Prima klokken en zou mogen willen dat ik zijn budget had…