Wat dragen jullie op Moederdag?

De Explorer uit het opbergdoosje gehaald…

2 likes

Nice :heart_eyes:

Daar zijn ze voor :muscle:

1 like

Dank je Stefan

Net overhemd aan, bb36 om de pols en met mijn dochter van 1 bij mijn moeder langs. Iedereen blij :smile:

2 likes

Niets bijzonders….

Maar wanneer is het vaderdag? Ik heb wel een cadeau tip voor mijn kids.

1 like

Die is al zes jaar dood, vrees ik. Ik mis moeder. Ik mis mijn ooms. En mijn grootouders.

Dit topic triggerde mij om zonder horloge hete tranen in mijn tequila te droppen.

Zo jammer dit.

3 likes

Ik twijfelde ook of ik het wel zou aanmaken. Mijn moeder is een paar jaar geleden overleden en mijn vader een half jaar terug. Maar er zijn natuurlijk heel veel mensen die nog wel een moeder hebben en gezinnen die het wel leuk vieren. Maar ook met verjaardagen en kerst mis ik mijn moeder. Verjaardagen was 5 mei, een feestdag nog wel. Het was nooit mijn bedoeling geweest iemand te kwetsen. Sry

2 likes

Het was een geintje. Althans, dat je me triggerde. Natuurlijk mis ik mijn familie. Ik zou er goed geld voor over hebben om nog eens een pan mosseltjes voor moeder te koken. Maar ik heb verder geen enkele emotie bij moederdag.

We vierden het ook nooit. In onze familie werd er ternauwernood aan kerst gedaan, dat Sinterklaas niet bestaat wist ik op mijn vierde al lang en breed, en Valentijn was al helemaal baarlijke nonsens.

Ik kreeg wel altijd cadeaus voor Sinterklaas, die vond ik wel leuk. :smiling_face: En moeder liep de hele godganse Pasen altijd partijen uit de Matteüs passion te zingen.

Begrijp me niet verkeerd, we zaten altijd koffie te drinken of spelletjes te spelen bij elkaar. Vaak met koek, vreterij, of wat je ook maar wilde. Waarom heb je een verzonnen feestdag nodig om het leuk te hebben? Enfin, opgevoed zonder al die dagen dus. :wink:

2 likes

Hoe dan ook, het is een gemis. Sterkte jongens.