Vitra lounge chair idd. Begin December besteld!
Ach, zit thuis liefst met pantoffels en dit soort sandalen. Ik vind buitenschoenen binnenshuis dragen best vies. Naar buiten toe heb ik minstens 15 paar Alden/saint Crispen en Crockets. Meer schoenen dan mijn vrouw.
Gaaf, ook beetje afwisselend of gewoon bruin en zwart?
Zoals eerder in ander topic al aangegeven wilde ik dit model wel eens gaan testen. Dan maar gelijk als NA met kerst! Mocht deze op den duur bevallen wil ik wel gaan kijken voor een Cartier. Voor nu opzoek naar een bruin bandje, iemand een idee waar ik er een kan scoren?
Bruin en zwart. Die laatste kleur ben ik steeds meer aan het waarderen.
Eames Lounge chair, van Charles en Ray Eames. Ere wie ere toe komt. Vitra heeft enkel de licentie deze naar ontwerp te reproduceren.
Edit: Vergeet ik je helemaal te feliciteren met deze prachtige aankoop! Gefeliciteerd! Ikzelf wil hem namelijk ooit ook nog hebben zodra ik een huis bezit waar deze in past.
Deze komt alleen met de feestdagen uit de box. Ik weet het, je moet hem dragen maar ben er misschien te zuinig op.
Eens, ik dacht ik maak me er makkelijk vanaf😇
Ik denk niet dat dit horloge ontworpen is met Kerstmis is het achterhoofd, maar als je het mij vraagt ademt deze Seiko kerstsfeer uit met zijn groene dial en gouden indices en wijzers
Te zuinig is te zonde voor dit model!