Wat dragen we op Lowlands?!

Ik eet geen chips :child: Ik leef op pannenkoeken, pasta en knakworstjes.

1 like

Dit is niet aan jou besteed?

2 likes

Zeker wel, ik bedoelde wat ik meegenomen heb. Het geld dat ik gisteren aan drank uitgegeven heb ga ik vandaag aan eten uitgeven. That’s a lot :full_moon_with_face:

2 likes

Vraagje aan de Lowlands gangers. Gaan jullie vannacht om 02:00 kijken naar Sergei Polunin? Lijkt me bizar out-of-this-world! 35 min. solo ballet op Lowlands stage. Of het wordt mind blowing of zo’n gigantische afknapper. Ik denk het eerste. Veel plezier daar!

2 likes

Ja, ik wel. Gistermiddag ook de meisjes van het nationale ballet gezien, heel tof.

3 likes

Zeker wel. Voor mijn eigen tentje.

1 like

Zeg, gebeurd er nog op wat op Lowlands? Of zijn de heren ingestort? Of hun horloges kwijt geraakt zodat ze niets meer kunnen laten zien?!

3 likes

Nee hoor. Alle HF-leden die ik daar heb gezien (1) stonden vanmorgen om half vijf nog stevig :beers: in de schoenen. Zelf ben ik wel afgehaakt, maar dat had een andere reden.
N.E.R.D. was tof gisteren trouwens!

1 like

Ik dacht dat de TS wellicht ook nog aangeschoven bij jullie drinkgelag?! :beers:

Verder nog muzikale pareltjes ontdekt?

Lief dagboek, Lowlands is klaar voor mij.

Ik kan niet meer de laatste nacht door om te feesten. Ik heb om van te huilen veel geld erdoor geklapperd, mijn knie is kapot, ik kan niet meer recht overeind staan van de rugpijn, ik heb een tik gekregen tijdens Nerd gisteren en net een kies inclusief wortel uitgespuugd. Dat ga ik voelen, ook in de knip.

Ik heb door drie katers heengedronken en ik hoop dat ik maar zes dagen slecht blijf.

Het pluspunt is dat @flowert een nieuw maatje is na twee dagen samen drinken :beers:

ik ga wel aankomende week naar de tandarts. Ik wil een nieuwe kies :joy:

Ga ik het weer doen? Absoluut :sunglasses:

11 likes

Straumann of Astra, andere merken niet accepteren.

2 likes

Nerd als in N.E.R.D? Deed-ie optreden daar?

1 like

Yes. Ik was te fanatiek met springen :smile:

Ik vind een witte ook prima.

Awesome :sunglasses: maar 1 tand? Niet fanatiek genoeg :grin:

3 likes

Yup. Het was geweldig.

1 like

Dat is dan weer minder Vet :grimacing:

1 like

Dat klinkt als een goed feest, met alle benodigde ingrediënten. Nu er weer bovenop zien te komen. Wat was eigenlijk het beste wat je daar hebt gezien? Buiten de bolle bipsen dan.

2 likes

Ah, kijk eens aan: alweer n goede tip via het forum! :+1: :grin: Je bent tandarts?

Fixed that for you :wink:

handavinci

Weer een Lowlands met een verhaal voor de kleinkinderen.
‘Weer’ is een aanname.Kan bijna niet anders met jou. :wink:

Hoe was die Sergei Polunin eigenlijk?

8 likes

Nee, ik heb wel jaren in de.branche gewerkt.

1 like