Wat dragen we op oudjaarsdag? 🍻

Hele dag oliebollen bakken dus deze maar :wave:

Verrek ik heb nog gelijk ook:

7 likes

Inmiddels helemaal oudejaarsdag. Ik begin de dag in ieder geval met deze Vostok, die ik gisterenavond op 1.5 km van huis op marktplaats vond.en die ik maar meteen gescoord heb.

5 likes

Verslavingszorg , in de vaste nachtdienst .

5 likes

Understatement van het jaar :rofl: prachtig :+1:

1 like

Ach kan mij het ook schelen…doe deze gewoon om. @ Living Dangerously. :joy: :firecracker:

19 likes

Nice David! Errug mooi :+1: en wat moet je anders ook dragen hè :wink::wink:

1 like

Misschien iets gemist, maar waarom gaat deze af bij het koken?

1 like

:innocent: Haha yup.

1 like

Deze op oudejaarsdag

31 likes

Voor je gerepareerd:)

1 like

Zuinigheid noemen ze dat :blush:
Ben nogal een zeikerd… (#zelfkennis)

Ik las: Toyota en Kuga :face_with_monocle:

1 like

Oh, ik dacht dat er misschien een grapje in verborgen zat. Jeetje, dat is wel erg zuinig. Als je het bij het koken al niet aandurft, wanneer draag je het wel dan? Overigens puur nieuwsgierigheid. Iedereen moet dat natuurlijk zelf weten! Ik ben ook zuinig, maar draag ook mijn duurdere horloge gewoon altijd en overal (kostte ook weinig zelf overtuiging )

On topic:

10 likes

16 likes

Straks deze, ben nog aan het werk en heb mijn Mi fit om, die is niet om aan te gluren. :laughing:

5 likes

Ook hier eerst nog een paar uurtjes werken, met de Avenger II GMT in de kleur van de enveloppe

15 likes

We beginnen deze laatste dag van het jaar met een Victorinox…eens kijken wat de dag qua horloges verder gaat brengen :slight_smile:

13 likes

Haha, ik heb een Fiat

1 like

Deze uit ‘93 (ik draag hem zelfs tijdens het koken :grin:)

13 likes

Toolwatch voor de veldslag met de ME als ik weer geen auto in de fik mag steken :joy::muscle:t2:

20 likes