Vanaf 12:00 uur maar even èèn van deze twee deze ivm buitenspelen enzo. Ze kunnen beiden tegen een stootje.
Daarna, als ik weer veilig binnen zit deze:
… of misschien wel deze laatste aanwinst:

Vanaf 12:00 uur maar even èèn van deze twee deze ivm buitenspelen enzo. Ze kunnen beiden tegen een stootje.
Daarna, als ik weer veilig binnen zit deze:
… of misschien wel deze laatste aanwinst:

Met al die drank, explosieven en drukte om me heen is er inderdaad maar eentje die in aanmerking komt:

Die kan de vliegende champagnekurken wel weerstaan:)-D
::o
En dan draag je een Omega >X Die bezel is best gevoelig voor krassen hoor
Geen idee, ik gebruik dat horloge altijd voor momenten dat het me niet boeit als het horloge een tik Kan oplopen. 
Deze vuurwerkproof King of G-shock.

Fijne jaarwisseling, René
En ik draag dat horloge als het geen tik kan oplopen 
Mijn omega seamaster

Ik draag gewoon mijn nieuwe aanwinst de Meistersinger, ik heb totaal niets met oud en nieuw, nooit gehad trouwens, 1 keer per jaar gaan de mensen lekker “gek” doen, buren die normaal niet eens gedag zeggen wensen je ineens het beste, flauwekul allemaal, ik vind daarintegen het vuurwerk wel mooi, ik kijk hier boven op zolder over heel de stad, dus daar kan ik dan wel van genieten, maar ik lig meestal om 00:30 lekker te pitten…
Saai he 
Ik vroeg alleen wat je zou dragen hoor! 
Ach, ieder zo z’n ding. Ik ken iemand die dat geknal juist helemaal niks vind en juist wegtrekt uit de ‘drukke’ stad tijdens deze periode.
Allemaal een fijne dag en nacht gewenst! :)-D
Ik ga vandaag carbid schieten met de Certina om 
ik vind ze steeds mooier worden die Sinn 903. Wow.
thanks
Marnix dat is waar, dus ik draag de Meistersinger 
We hebben een leuk feestje, dus, bij feestelijke kledij hoort een gepast horloge:
Gr.Joep

We hebben een leuk feestje, dus, bij feestelijke
kledij hoort een gepast horloge:Gr.Joep
http://i735.photobucket.com/albums/ww353/joepbroun
s/OmegaAquaterra001.jpg
grof geschat heb je dan al snel 184 gram om je pols