Wat dragen we vandaag? Deel VII

Volgens mij ben jij in principe de kwaadste niet; alleen af en toe enigszins bot.:slightly_smiling_face:

2 likes

Nou voeg eens iets nuttigs toe. Wanneer jouw naam ook 3 keer in de top 10 HF topics aller tijden staat, mag je me weer direct aanspreken.

Tot die tijd stuur je mijn secretaresse maar een berichtje, mevrouw S. Pekje McDikbips.

Oneens.

:smile:

Edit: geouwehoer natuurlijk. Niemand hoeft hier wat toe te voegen, alles gave horloges laten zien en netjes blijven tegen anderen.

2 likes

hahaha…ik twijfel ook al weer…:joy:

2 likes

Nee joh, ik ben een onwijze klootzak.

Ik ben hier voor mezelf, niet om anderen te pleasen. Moet jij trouwens geen horloge knutselen voor mensen die hem vervolgens weer doorverkopen?

Edit: On-topic maar weer jochies :wink:

2 likes

Neen. Dat doe ik alleen nog voor een select groepje die mijn mods altijd afbranden, maar het stiekem wel erg tof vinden om zo’n unieke SKX in de collectie te hebben :upside_down_face:

2 likes

10 likes

Han, heb je nog iets gehoord over een eventuele Seiko Datejust?:slightly_smiling_face:

1 like

Nee, ik heb het orginele model nog niet kunnen vinden, geen reactie van die connectie. Als ik tegen eentje aanloop stuur ik je meteen een berichtje Harry! Jij bent altijd welkom…en dat zonder mijn mods af te branden :smile:

Mocht je zelf tegen een SNXJ89 aanlopen voor een prima prijsje, meteen kopen! Dan mod ik hem voor je naar eigen wens :+1:

1 like

Dankjewel ! en…ik zou niet durven afbranden! :thinking::laughing: Goed weekend!

1 like

:+1::blush:

1 like

7 likes

Oude Sherpa op n nieuwe band van @Ko-Banden

8 likes

nu is het weekend

8 likes

8 likes

17 likes

10 likes

9 likes

Nog steeds door die heerlijke suède band van @Ko-Banden

IMG_20180324_150927|375x500

17 likes

Zo blij met mijn Omega AT…dat ‘merkje’…op de achtergrond is echter ook wel leuk… :wink:

11 likes

10 likes