Wat dragen we vandaag? Deel VII

Seiko Turtle SRP777J

10 likes

Jaren 80 Rus.

7 likes

30 likes

Voor mij vandaag mijn Oris Big Crown Chronograph. :slightly_smiling_face:

Fijne avond alvast! :+1:

32 likes

Mee eens. Bizarre prijsverschillen soms brandstof, drogisterij, alcohol etc…Gaan eind deze week ook weer even naar Duitsland - Voor ons echt een te grote trip maar ‘buy local’ is in jouw regio ‘buy loco’ met die Nederlandse calculatie.

1 like

Dit mag men geen klokje noemen… dit is een Horloge met grote H! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Zeer chique horloge, deze Aristocrat. :ok_hand: Het woord ‘klokje’ durf ik hier bij jou in dit geval niet te gebruiken. :wink:

Nog maar een foto van de Baby GS Snowflake. Het zwevende Seiko logo en frosty structuur!

18 likes

Oh ja, ik was de flessen wijn en spiritualiën vergeten, die zaten er ook nog bij. Mijn vrouw bakt ook graag met speltmeel. € 1,29 /kg voor fijn meel en € 1,39 voor volkoren speltmeel. Kijk eens bij je lokale leverancier? Ook shampoo, douchegel 55 cent, tandpasta, 45 cent voor goede DM tandpasta, grote tube fluoride. Deoroller voor 55 cent, dezelfde bij de Aldi in NL bijna het dubbele… Brandstof kosten zijn er gauw uit.

1 like

Net binnen en direct om te pols. Liefde op het eerste gezicht is een lichte uitdrukking :wink:

16 likes

Superocean

23 likes

Niet bijster origineel maar wel
lekker die 39mm😜

10 likes

23 likes

9 likes

Mijn NA:

31 likes

Gefeliciteerd Jeroen!

Ik draag vandaag ook mijn Speedmaster.