Beterschap!
Sterkte en beterschap toegewenst.
NA vandaag…Leuke deal met @GMTplus1 gedaan
Wilde al een tijdje een Miyota 9015 proberen en dit horloge vind ik gaaf!
Bedankt Rik!
Zojuist een passende meshband met curved ends ontvangen. Past perfect op mijn Pan-Europ en misschien ook wel op die HFLE, als ik 'm ooit nog in handen krijg.
Topper, die van mij ook overgenomen van Rik
We posten een paar leuke plaatjes van dat ding en dan schaft ie er wel weer één aan
Jaja… …Ik weet dat jij er ook één hebt maar wist niet dat je die ook van Rik had overgenomen
Hij is hofleverancier van dit model van Kemmner
Kemmner regelt ze geloof ik ook zelf af, die van mij loopt dan ook perfect met een zeer geringe afwijking
Beterschap Menno, komt goed
De mannelijke helft van vrienden heeft dit een jaar of 2 terug ook ondergaan. Eigenlijk geen last van, behalve dat hij naar elke behoorlijke maaltijd toch redelijk snel naar het toilet moet.
Beterschap!
Hij is klein, mooi, stijlvol, je ziet hem niet veel… en ik koester hem.
en ja, het is een Breitling. Toevallig heb ik daar dus helemaal geen problemen mee.
Okay, toegegeven… de smaak is sinds HF wat veranderd - of zo u wil - “ontwikkeld” .
Hoewel smaak?, ter indicatie: in de tijd dat ik nog bier dronk was Heineken mijn merk.
Zegt dat genoeg ?
En Frankrijk en dandy gaat niet samen hoor Candide.
Op basis van mijn ervaringen wast men zich in het gemiddelde Franse dorpje 1 keer in de week
bij het kraantje, heeft het hele dorp gezamenlijk één compleet gebit en één gemeenschappelijke
voorvader…