Welterusten vanuit Huize Klokkengek!
Beterschap gewenst!
Toch een recenter plaatje gevonden Nils…En ik zag er net op Ebay één van een Italiaan - behoorlijk gebruikt en toch 999$ maar het ergste vind ik nog die rode secondewijzer!!!
Ze zijn dus echt gezocht?!! Misschien moet ik de mijne toch maar eens uitgraven en op de Bay gooien…
Ja ze zijn gewild en die rode secondewijzer is wel raar…bij mij is hij toch echt oranje
Al gaven ze €1500 dan verkoop ik hem nog niet…denk ik
Alleen het puntje is toch oranje bij de Citizen Speedy volgens mij - en bij die Italiaan was de hele wijzer rood!!
Maar ja ik mag niks zeggen natuurlijk, mijn Zwitserse Speedy heeft ook een ‘foute’ secondewijzer haha
Netjes hoor Ide, proberen om iemand zijn vrouw te beledigen. Staat je goed en geeft je echte klasse weer.
Oh…huh …De hele secondewijzer rood??
Dat heb ik gemist, ik zag gelijk een belabberde staat dus niet verder gekeken…of hebben wij het over een andere advertentie
Misschien heeft jou speedmaster vanaf het begin in de schoenendoos gelegen en kon hij niet verkleuren door de zon?
Oh ja…mooi man die Recordmaster
thx Nils - blijft altijd nog mijn favoriete C, de Recordmaster, die gaat denk ik echt niet snel weg. Dan eerder de Speedy of de anderen. Alleen baal ik dat ik hem niet echt lekker kan dragen met dat kapotte glaasje…En ja, de Citizen Speedy heb ik inderdaad altijd diep weggeborgen omdat hij mooi moest blijven.
Nee je bedoelde je Omega Speedmaster toch met een rood puntje?(of hebben die dat helemaal niet? )
Ik heb je Speedy uitvergroot en die is meer oranje als rood…
Zit er bij jou niet een zaak in de buurt die een glaasje kan vervangen? Voor de Recordmaster?
Prachtig
NeeNils de Citizen Speedy is vlg mij oorspronkelijk oranje aan de punt, en zeker bij sommige foto’s wel erg licht. Andere Citizens chrono secondewijzers zijn vlg mij meestal volledig oranje. . En de Omega Speedmaster hoort dus over het algemeen een witte secondewijzer te hebben, maar de mijne heeft een blank metalen. Nu ja, ik heb een exemplaar dat van een Airforce uit een Afrikaans land afkomstig is en die vonden wit voor de belangrijkste wijzer misschien niet zo…
Zover ik vroeger meekreeg was het glaasje van de Recordmaster iets heel bijzonders van vorm, opstaand randje of zoiets…Helaas…
Oh oke de Omega en de CTZ even door de war gehaald …
Dat is wel jammer zeg…een nieuw glaasje doet wonderen…
Trouwens .goedemorgen alle