Wat dragen we vandaag? Deel VII

Thanks eentje uit de Candide top 5 :wink:

20 likes

Je hebt het of je hebt het niet, smaak welteverstaan:

Maare, ik zou af en toe het horloge willen reinigen (ultrasoon?), hoe doen jullie dat (wil niet na jaren corrosie / pitting). Kan zelf niet eens de band eraf halen btw.

11 likes

Bedankt!..Al een tijdje geleden ā€˜gevangen’… :sweat_smile:

Niet doen, de trillingen zijn niet goed voor het uurwerk. Gezien het een duiker is gewoon in een sopje?

1 like

Blijft de sop tussen de endlugs en de kast tussen lugs niet nat dan en leidt dat dan niet tot eventuele corrosie? Of droogt het vanzelf op…

Speciaal voor @handavinci die - vrolijke Frans als hij is - niet van donkere bandjes houdt.

Zo is het maar net! Met de FOIS en de 14060M. Die andere twee uit de top vijf wisselen nog wel eens. Ah, lekker biertje van 't IJ er bij. En knoflooksaus. Levensgenieter, ik hou er van. :upside_down_face:

5 likes

Een ijtje hoort erbij

1 like

Whooeeeewieeeeee!!! Wat een prachtklok!:heart_eyes:

1 like

Nieuwe aanwinst?!?:scream:

1 like

Yes. Lente in de bol.

EDIT: ho, je reageerde op iets anders. :joy:

Niet mijn horloge en ook niet mijn foto, gewoon een poging om de postert van de Rolex de eer te geven die hij verdient. :wink:

2 likes

That is what a call a proper f**k off Rolex. Pracht klok!

1 like

Vond het wel een goede vondst van de poster, moest gewoon even klikken om te kijken :star_struck: en dan zo’n horloge :+1:

1 like

Nato’tje kon ie wel hebben, in tegenstelling tot mij outfits :joy:

8 likes

Droogt wel op ja, en roest gebeurt niet zo snel met stainless steel :wink:

1 like

Leren nato van Rob op de Sinn gemonteerd.

17 likes

De NA! :blush:

6 likes

Dankje, die Galaxy Note 8 neemt echt super breedbeeld fotos

1 like

NS i.c.m. AH2Go … TGIF :blush:

16 likes

Navy-Flieger friday
Poljot OKEAH

12 likes

Bevalt erg goed en eens wat anders…mee eens dat hij op staal er wel een stuk beter uitziet :+1:t2:

1 like