Nee van de week
Autotron Rosmalen? Daar ben ik nog eens geweest, die doen het wel leuk
Voorlopig horloge omgedaan, er is één onderweg naar het PostNL punt hier in de buurt, maar ik moet weg om 13:00 dus dat wordt nog spannend…
Klopt
Fantastische dial!
Super gaaf horloge, ik heb een tijdje terug ook getwijfeld overnemen dit model maar toen won mijn Rolex OP toch van de IWC
Veel draagplezier
Nou, de Sharley “Willard” a.k.a. Apocalypse (Name by WUS) is binnen! PostNL heeft het inmiddels voor elkaar om óók uit China komende horloges te belasten. Nou is de BTW maar € 8,61, maar de (automatische) behandeling van e.e.a. kost € 17,50 bij PostNL. Nou ja, voor het totaal nog een erg fraai staaltje vakmanschap, met heel keurig afgewerkte kast, top en strakke bezel (mocht van mij iets soepeler, maar verder niks mis mee) en uitermate netjes afgewerkte wijzerplaat, scherpe lettertjes en cijfertjes. De lume is elder getest en staat op gelijk niveau als een SKX, heb ik begrepen, alleen een Sumo bijvoorbeeld heeft betere lume. Mooi zeer licht gedomede saffierkristal erop, Het ziet er écht goed uit, ondanks, dat ik een Pepsi bezel bij een zwarte wijzerplaat nou niet gelijk alles vind, had misschien liever een coke insert gehad, maar dat zie ik later wel…
Er liggen nu voorstellen bij de EU om de invoervrijstelling bij lage waarde te laten vervallen…Douane, PostNL en concullega’s krijgen het dan nog druk. En kan AlieExpress beter een depot in de EU openen.