Wat dragen we vandaag? Deel VII

Mijn ervaring ( ik heb een stalen band los gekocht voor mijn Speedy CK2998), is dat uiteindelijk het goedkoopste adres gewoon de lokale Omega dealer bleek te zijn. Ebay (uit de UK) bleek duurder te zijn, en dan heb je ook nog eens verzendkosten. Het verhaal dat de Omega dealer geen losse onderdelen verkoopt, klopt volgens mij niet ( neem anders contact op met bv Driessen Juweliers Haarlem waar ik de band ook los gekocht heb).

Aangezien ik eerst een “gewone” Speedy zou kopen, en las dat de verstelmogelijkheden van de band niet toereikend zijn, heb ik me er in verdiept, en de oplossing was snel gevonden op een Omega forum.

2 likes

Zal morgen S&C Utrecht eens bellen. Mochten die het niet kunnen leveren probeer ik Driessen.

Nogmaals dank :+1:

1 like

Matige timing… beterschap!

1 like

Speciaal om @daffie proberen tot bezinning te brengen. Weer de Sixty Five vandaag…

16 likes

Pff, ff de keuken in uit de zon…:sweat_smile:

12 likes

De kleine Seiko aan een blauwe caoutchouc band gezet. Nu wil mijn vrouw er nét zo één.!

9 likes

15 likes

Haha…ik heb 'm ook omgedaan vandaag…het blijft een topper! :ok_hand:

@blitsmeister Thx :+1: Ps het klaart al iets op…eindelijk.

3 likes

4 likes

Exploring the sunshine :blush:

16 likes

Bigger is better…

4 likes

Zo lang je maar geen 65 koorts hebt. Beterschap, ik had je al wat leesvoer gebracht👍

1 like

Top…dank Rik :+1: Het begint enigzins op te klaren inmiddels…it’s about time! :hugs: Het boek is prachtig! :ok_hand:

1 like

Hij is prachtig David! :heart_eyes:

Fijn weekend!:+1::slight_smile:

1 like

Beetje Diego M. :wink: !!

1 like

Dankjewel Harry :+1: Jij ook een heerlijk weekend gewenst :ok_hand:

1 like

19 likes

Begrijp ik dat je griep hebt kerel?:hushed:

1 like

Yup :hugs: sinds dinsdag ongeveer…het begint nu op te klaren.

1 like

Dat is balen man! Ik ben er net vanaf- duurde een paar weken. Heel veel beterschap David!:+1::slight_smile:

1 like