Fijne avond!
Bij mij zoān drie weken - maar toen was het weer ook niet zo verleidelijkā¦, dus haast je!
Het sluimert al sinds een maand of langer bij mij en ik heb het weten te rekken, maar sinds begin deze week echt in de lappenmandā¦ma en di nog gaan werken maar woensdag was dat echt niet meer te doen. Hopelijk maandag weer aan de slagā¦ik verveel me het schompes eerlijk gezegd
Druk gewisseld vandaag pffffff. Vroege start met een vintage Constellation, dan voor een fietstochtje toch even digitaal AltiBaroCompass knoepert van Topcom - 's middags klussen met een G-shock āhommageā
Afgesloten in de tuin bij het eten met nog even die lekkere blauwe Sandoz voor het analoge evenwichtIk heb familie, een Pronto, sommige modellen waren met Pronto Verdal op de wijzerplaat. Ik denk dat ze Unitas binnen werken gebruikten.
Hahaā¦herkenbaarā¦ik wissel de godganse dag tussen mijn beperkte 2-piece collectie Nu weer naar de 65ā¦
Respect David! Two piece is mijn grail. Want vaak tel ik voor het forum de rechterpols niet eens mee - behalve bij het klussen, dan lukt het ook met ƩƩn
Haha Prachtig.
Ik zou het trouwens best heerlijk vinden meer horloges in de collectie maar ervaring en het verleden leert dat ik snel āoudeā horloges weer wegdoe na aanschaf van een nieuw klokje. Dus in de praktijk heb ik er eigenlijk nooit meer dan drie en meestal slechts twee.
Een presse papier voor een postzegel?
Drive safe
Dat komt goed. Ik rijd zelf als een oude man en mān makker zit op een Duc, dus die staat toch meer stil om vliegjes van de tank te poetsen.