Wat dragen we vandaag? Deel VII

Mogge! Foto van vanochtend :blush:

32 likes

Mogguh, fijne woensdag!

31 likes

Mogguh

25 likes

9 likes

Sportief vandaag, Zenith op een Hirsch Ludolf

38 likes

8 likes

21 likes

35 likes

heel mooi Dennis !!!

1 like

Die overdosis zon van de laatste week heeft er voor gezorgd dat deze ouwe Casio onverwachts gereanimeerd is. :sunglasses:


Kostte bijna een week ‘zonnebank’ maar nu is het niet alleen maar een aardig titanium bandje maar ook een ruige multifunction watch met barometer, kompas en hoogtemeter. Helemaal blij mee, mooie aanvulling op mijn andere multi’s!

2 likes

Staat goed, toch wel beter dan zijn voorganger!

1 like

Het is geen goede morgen wanneer iemand besluit om zo’n prachtige Zenith op een James Bond Nato te drukken.

Heb je ook twee verschillende sokken aan? :roll_eyes:

OT:

17 likes

Morning!

37 likes

Het is een goede morgen wanneer iemand nog iets probeert te maken van z’n spuuglelijke NATO door er een mooie Zenith op te hangen. Het glas is halfvol bij mij vandaag. :wink:

3 likes

Ok ok ok eraf gehaald.

Geen sokken aan btw, je weet toch.

26 likes

Speedmaster horror story :v:

18 likes

4 likes

Ik dacht aan verkopen, maar een mooiere beater voor het fysische lab kan ik niet vinden of bouwen.

Snel plaatje:

Of kleding… :roll_eyes:

Het leventje. Lekker thuiswerken en ervoor betaald krijgen om naar blote meisjes te kijken.

Ik vind het eigenlijk wel een verbetering van dat saaie ding :zipper_mouth_face:

Enneuh ik heb zaterdag precies dezelfde NATO aan de Speedy van @SwedishChef gehangen. He was not amused :joy:

5 likes

Keramiek natuurlijk

1 like


MLC Olympians

11 likes