Wat dragen we vandaag? Deel VII

Mooi :slight_smile: maar ik snap dat “vintage” nooit zo. Wij droegen niet dat soort bandjes in de jaren '70 en '80, en onze vaders/opa’s ook niet. Tenminste, ik kan mij niet herinneren dat ik ooit iemand met een jute bandje zag. Perlon, leer of metaal (o.a. stretch banden) waren het helemaal.

Ik vind het dus wel mooi, maar niet vintage; in tegendeel, uiterst modern. Hetzelfde met banden van b.v. zadelleer; mooi, vooral op een sportief horloge, maar het is niet teruggrijpen op het verleden voor mijn gevoel.

Vintage is een Parker 51 vulpen voor mij. Of een horloge uit de jaren vijftig met een bandje dat past bij de periode. Het andere is meer “moderne vrijheid” :smiley:

3 likes

Een oudje vandaag:

10 likes

15 likes

Ok beetje gemaakt alsof het een oude versleten band is dan :slight_smile:

2 likes

Het is gewoon een mooie band, en het feit dat het jute van een postzak komt geeft het een extra dimensie. Het is alleen geen “vintage” bandje wat mij betreft. Maar zoals gezegd, dat vind ik ook van banden van b.v. zadelleer.

Edit: (en dan hou ik er weer mee op :wink: ) ik heb net een album van Lenny Kravitz opgezet, en wat die deed is voor mij “vintage”; een album opnemen met authentieke jaren zestig en zeventig apparatuur.

2 likes

Fijne zaterdag!:slightly_smiling_face:

24 likes

Speedmaster vandaag

29 likes

Vandaag opnieuw een modern Japans uurwerk omhuld door Chinees staal in de stijl van oud Japans…

11 likes

Wat een straf @ Mallorca :wink:

21 likes
35 likes

Je bent vroeg aan het pils…:rofl:

1 like

19 likes

Een kroon die naar je toe wijst en niet van je af? Of is het een nieuwe experimentele strategie, eerst wisselen van arm i.p.v horloge. Variatie des variété. Als hij dan rechts nog steeds blijkt te vervelen, kun je hem altijd nog verkopen. Grapje, erg mooie en stijlvolle aanwinst! Hopelijk een (potentiële) blijver. Gefeliciteerd!

1 like

Schitterend. En een prachtig bandje ook :grinning:

1 like

Moet er “NIET” aan denken… :sunglasses:
Mooie vakantie :+1:

Begint een beetje ééntonig te worden. Maar deze gaat niet vervelen :sunglasses:

34 likes

Haha nee, eergisteren mijn pols laten tatoeëren.
I.v.m. hygiëne en infectiegevaar kan ik het horloge niet dragen, helaas.

Bedankt!

2 likes

Tja… all-inclusive…NL’er…lekker… :wink:

1 like

14 likes

TunaCan :sunglasses:

17 likes