WTF …Denk ik weer eens wat nieuws te hebben, trekt domega weer een doosje ergens open en nog een DanishDesign vintage ook nog en hij is nog gaaf ook
… @domega …even kappen nu hoor!!
Hahahaha Dat vintage weet ik niet Nils, kon er niets over vinden. Heb hem vorig jaar gekocht als optionele fake - want daar heb ik ook al jaren een zwak voor als het gaat om imitaties van relatief goedkope horloges.
Zo heb ik ook een paar Swatch fakes (o.a. van Prisma) en een vroege Kinetic lookalike - wel in een ‘stay-off’ doosje natuurlijk
ai, ik bedoel: ehh, we gingen eerst richting Vik… en kirkjebajeklaustur…
Respect hoor, op de fiets. Zeker met het wisselvallige weer hier. We zijn hier ook al meerdere fietsers tegengekomen.
Dan doen wij hetzelfde rondje. Gisteren zijn we in Vik geweest.
Wel een gaaf design(DD)
Wat ik vaak vertel over de het weer in IJsland: Het enigste waar we niet bij ons hadden was zonnebrandcreme, maar dat hadden we best kunnen gebruiken: “boven in” IJsland reden we heerlijk met blote armen en benen
Okay, we hebben ook een nacht de stokken van de tent vast moeten houden, anders was ie weggewaaid…
Dank je, vind ik ook. Moet me er misschien nog eens in verdiepen - vind het wel een erg mooi horloge (net als mijn domega devil )
Ja ik vind DD veel leuke horloges hebben en deze die ik pas heb voelt ook kwalitatief heel goed aan, zou mijzelf eens erin moeten verdiepen…Het schijnt een modemerk te zijn maar ik heb nog geen DD kleren gezien eigenlijk
edit: zie net dat ze toch ook automaten hebben…ik dacht alleen kwarts
Denen zijn zowiezo sterke ontwerpers - heel herkenbaar & strak. DD is intussen alweer dertig jaar bezig, ik ken het begin nog uit mijn Swatch verzameltijd… Zag op hun site ook hele mooie chronograaf…
Vandaag vanuit verre oosten dagje Utrecht gedaan. Dan is een dualtime voor het tijdverschil erg handig.
ook veel titanium - en een mooie zwarte met oranje wijzers/markers
Interessant…zeker ook met saffierglas deze hierboven
Haha bizar hè. Wij reden gisteren om 11:05 in een dikke pak sneeuw, en 11:18 in de zon. Geen vlokje sneeuw meer te bekennen.
Vandaag is het ook prachtig weer.
ja, het is en blijft een indrukwekkend stukje aarde.
Aanbieding van een automatische duiker bij een andere Deen Lars Larsen is ook niet mis:
Hey…dat merk kende ik nog niet …zoals zoveel merken nog steeds niet
… thanks voor de tip!
Wie niet?