Ah da’s niet mijn Seiko - niet op foto tot nu toe, wel net even gechecked. Maar die is nog drukker met vier hulpschaaltjes, wat wel weer balans in de wijzerplaat geeft. Helaas de secondewijzer van deze is groen dus hij is gediskwalificeerd! Blijft alleen mijn Omega FM over en dan wint de Oriënt inderdaad met gemak!
Foto van jouw exemplaar?
Had hem al een beetje verdrongen eigenlijk. Veel teveel matglas om er iets zichtbaars van te bakken - en tot nu loopt alleen de kleine secondewijzer geloof ik. Was een gokje, eigen schuld - eigenlijk moet ik alleen nog maar verkopen ipv kopen, balen weer zo’n Rikketik
Even een Flightmaster om als reactie op de vraag van @proenski. Maar uiteindelijk gekozen voor mijn vintage Seiko Tokei Zara als eerbetoon aan een fantastische man van wie vandaag afscheid wordt genomen.
Zijn eigen Seiko chrono heeft hem - zo ver ik weet - dagelijks en overal begeleid, mooier kan het toch niet voor een liefhebber???

Gisteren de Pellikaan op mesh gezet. Overgenomen van @geen . Was er niet eerder aan toe gekomen om hem er op te zetten, maar ik vind het zelf niet misstaan!
Dus vandaag nog mag hij nog een dagje blijven zitten!