Vandaag teruggekomen van een (heerlijk) midweekje Groningen. Bij terugkomst lagen er twee banden van @Ko-Banden op me te wachten, en kon ik ook nog eens de SKX van @BadgeandBezel langshalen. Een prachtige dag voor een horlogenerd
De nieuwe aanwinst even proberen, met dank aan @dreski. Eerste indruk is prima, behalve de plastic aanvoelende band. Gelukkig wat bandjes in bestelling.