Wat dragen we vandaag? Deel VII

Seventies chrono…

16 likes

Tussen al die Zwitserse en Japanse geweldenaren in dit draadje deze vandaag:

Gr. Marc

9 likes

10 likes

Deze even testen

15 likes

Ik heb mijn menig over dit horloge nu bij gesteld. Ik was van plan om mijn gerepareerde Citizen chalenge Diver te gaan dragen.

Maar ik had een bruin bandje van @brambo ontvangen. En op de beoogde glycine vond ik de kleur niet echt super.

Toen dacht ik vanochtend aan dit horloge wat al een half jaar ongebruikt op de kast ligt.


11 likes

Gilt Olma flieger :slight_smile:

22 likes

Maandagwissel

20 likes

Fashion favours the bold, they said. Little did I know they were lying. :slight_smile:

Jij durft, met streepkes, bollekes, kleurtjes en zwart-wit. :slight_smile: Gelukkig is je horloge lekker rustig.

2 likes

Crosspost. Helvia Venus 170.

8 likes

Civiele Poljot Sturmanskie met cyrillische opdruk.

9 likes

APK vanochtend laten doen en dóór. :+1: Veel te vroeg voor mijn zin opgestaan, maar misschien straks na de fitness even “uitrusten” :blush:

Maar gekozen voor snel-de-deur-uit-horloge vandaag… (alleen de datum bijstellen)

12 likes

Zonnige Snorkeldag :sunglasses:

16 likes

26 likes

Dat staat mooi! Hoe draagt de band?

Gr Bram

1 like

Klusdag vandaag en daarom een toolwatch, Traser H3

6 likes

Op links de BLNR

Op rechts wederom de Apple Watch Series 3 op LV

23 likes

23 likes

Weekendje in de jungle van het Heiderbosch. Dus maar mijn ‘all terrain’ horloge omgedaan:

6 likes

Hoe bevalt de Apple op rechts?

Ik heb het een week volgehouden met de Apple Watch op rechts en een “gewoon” horloge links, heb de Apple vervangen door een Garmin Vivosmart, veel prettiger draagbaar en zelfde activity functies.

Gr. Marc

Soepellllll :blush:

1 like