Wat dragen we vandaag? Deel VII


Goedemorgen! In het bleke ochtendlicht komt de sunburst helaas nog niet geheel tot zijn recht, maar wel een mooie voorbode voor wat er vandaag ons nog te wachten staat.

10 likes

18 likes

Haha, ja je hebt alle trademarks van een ras echte grapjas…:grin::grin:

Je melde een schitterende Oris, zonder oris op de dail…zit gewoon achter de uur wijzer…:wink:

Jammer dat ik je eigen grap moet uitleggen :smirk:

1 like

Mogguh👍🏻

24 likes

Goedemorgen!

29 likes

Staal eraf gehaald om schoon te maken, nu even op leer, ook niet verkeerd vind ik.

De band na een nacht in een sopje:

Gr. Marc

12 likes

Toch vind ik hem op staal mooier.

1 like

SARX013

11 likes

31 likes

17 likes

Eerlijk gezegd was ik mij er helemaal niet bewust van dat er zulke duidelijke Speedmaster hommages waren. Dus ik was meer verbaasd dan iets anders :wink:

27 likes

9 likes

Deze blijft toch ook jeuken bij me… mooi hoor!

1 like

Fossil, Citizen, Davosa… d’r zijn er wel meer :slight_smile:

1 like

Klopt, maar die geven er toch meestal een beetje een eigen draai aan … Seiko heeft ook wel chrono’s die duidelijk geïnspireerd zijn door de Speedmaster (of andere Zwitserse chronografen) maar toch met een “Seiko gezicht”.

Maar je hebt gelijk (zegt Google) … er zijn inderdaad meer Speedmaster hommages :slight_smile:

9 likes

Deze vandaag

, let’s rock :wink:

15 likes

Hahaha… ik ben niet zo slim, dat verklaart het hopelijk. :wink: Maar ik ben blij dat je het leuk vond, want daarom komen wij hier: voor ons plezier! :relieved: Dankje voor jouw feedback! :+1:

3 likes

Dat is wel een hele mooie. Precies mijn ‘grail watch’ :heart_eyes: Welk jaar is deze? Is het een 18038? Erg mooi! :slightly_smiling_face:

1 like