Wat dragen we vandaag? Deel VII

7 likes

10 likes

Nog even de Dynamic om de pols deze namiddag

18 likes

En wat zegt dat? :slight_smile:

1 like

Uiteraard mijn vandaag ontvangen NA met grote dank aan Ide @anon50762135EV :blush::ok_hand:

CWC (Cabott Watch Company) GS Navigator. :sunglasses:

Fijne dag nog!

21 likes

Prachtige Oris! :heart_eyes: Van harte gefeliciteerd David! :+1:

1 like

Vandaag de Airman op een zojuist gearriveerde Cordovan band.
Moet nog wel wat soepeler worden :astonished:

9 likes

Dankjewel Harry :+1: Gaaf ding moet ik bekennen :sunglasses: en kleiner dan verwacht…:yum:

@illewoare : que? :blush:

1 like

16 likes

Vandaag mag ie mee op zijn nieuwe lederen bandje. Voorlopig is dezeSquale te euforisch :umbrella:️ …dus, maar in de doos tot t echte voorjaar…

17 likes

Lekker bezig kerel! Congrats :+1:

1 like

Thx Jacob :+1:

1 like

Via een reis door het land dus uiteindelijk goed terecht gekomen deze Oris. Proficiat

1 like

:grinning: Zekers…het is alsof er een homing-device in zat die 'm uiteindelijk bij mij bracht…

Thx :+1:

1 like

In wat voor sopje heb je hem gelegd?

Haha mijn post was misschien iets te Belgisch geformuleerd :thinking:
2de poging: Hoe bevalt de aanwinst? Niet te klein voor je polsen?

1 like

Ah…ja had ik natuurlijk best kunnen bedenken :blush:

Bevalt goed…erg leuk en stoer ding, en ik ben gek op oranje accenten in een horloge. Inderdaad is ie iets kleiner dan ik had verwacht. Maar ik denk prima op mijn pols.

Erg mooie Oris, gefeliciteerd!

1 like

Hij staat je alleszins prachtig! Geniet ervan :slight_smile: Als mijn vrouw die niet volledig afgeschoten had, had ie nu om mijn pols gezeten :joy:
Ergens kriebelt het nog altijd een beetje, maar mijn Heuer maakt het meer dan goed.

1 like

Dankjewel :+1:

:joy::joy::joy: ach je weet me te vinden…en je vrouw hoeft niets te weten. Gewoon in de jaszak mee naar werk en onderweg horloge swap :beers:

@HansT dankjewel :+1:

2 likes