Wat dragen we vandaag? Deel VII

Hahahaha… Da’s grappig, ik herinner me dat horloge. Op de witte band vond/vind ik 'm echt afgrijselijk, sorry, ik kan er niks aan doen.

Op de donkere band wordt ie plotseling erg cool, en ik houd niet eens van moderne Breitling, kun je nagaan… Echt een hemelsbreed verschil. Zeer tof.

Ik zeg op donker leer houden! :+1: :+1: :+1: :+1:

3 likes

Dat witte leer was 1malig voor een trouwerij… het is tevens mijn trouwring. Ik had schoenen/riem en bandje van hetzelfde leer laten maken. Puur voor het geheel en de dag zelf. Thanks!

1 like

15 likes

Ja, ik herinner me die thread goed. Als je net zoveel moeite in je huwelijk steekt als in die dag moet het bijna wel goed komen. :slight_smile: Toch raar dat ik dat horloge echt totaal niet herkende op deze band. Ik zit hier met dampende koffie voor me te prakkizeren of ik misschien Alzheimer krijg of naar de oogarts moet. Man, wat een verschil.

3 likes

Je bent getrouwd in het wit en er zitten steentjes in je verlovingsring? :smile: Pfieuw, stijltje G :sunglasses: :joy: Ik verslik me bijna

8 likes

Goedemorgen!

19 likes

De laatst geleverde HFLE :stuck_out_tongue_winking_eye:

15 likes

image

5 likes

Mijn kantoorklok (sorry, allitereert zo lekker…:relaxed: )

23 likes

Die bril en vlinderdas staan 'm goed. Ik vind dat een onrustwekkende gedachte.

1 like

Geinige combi :ok_hand:t2:

1 like

11 likes

Sea Salt Caramel Latte & terugkeer naar democratie + bijpassend horloge. Freedom baby!

7 likes

Hamilton Khaki Pioneer Mechanical

12 likes

Ra ra wat is het?

Zoveel SARB’s, zo weinig polsen:

Ook mooi bij zonlicht en reflecties:

21 likes

S

Op een Brady strap sinds gisteren. Bevalt zeer goed.

26 likes

Dikke duikert

36 likes

Chineesje vandaag👌

17 likes

In de grote gele auto met chauffeur :smiley:

26 likes

Mogguh :coffee:

32 likes