Wat dragen we vandaag deel X

Stoer ding! Is hij zo groot of heb jij heel beschaafde polsen? :yum:

Tissot Swissmattic V8 White. Ben er ook zeer tevreden mee!

1 like

Wat mooi, je bent kerkorganist?

Ik bespeel helaas enkel het toetsenbord. Hier een middagwissel bij het middagmaal:

14 likes

Hij is 42 mm, maar ik heb inderdaad nogal beschaafde polsen… Maar het komt misschien ook door het fotoperspectief. Laat ik wat afstand nemen:

piet hein eek

4 likes

Beschaafde plosen zijn een groot voordeel, verruimt de keuze enorm! Bij mij moet t minimaal 43 zijn, anders wordt t petieterig :smirk:

1 like

9 likes

Met de Oris op pad

17 likes

Volledig over-the-top vandaag… :wink:

14 likes

So hee. 42 is bij mij zo’n beetje de grens. Daarna neigt het naar een horloge met een man in plaats van andersom. Dat is ook weer jammer. Zag laatst een mooi horloge in het blauwe gedeelte. Maar: 43 mm en grote kronen. Durf het dan niet aan.

1 like

Bescheiden stukje :cake: op mijn vaste vrije dag :wink:. Plaat lijkt wel zwart zo (weinig lichtinval want rolluiken dicht).

19 likes

Klopt, ik ben o.a. kerkorganist, maar de foto is gemaakt van achter de vleugel. De bladmuziek die je ziet is “Claire de Lune” van Debussy, voor een instrumentaal intermezzo tijdens de eredienst, die ik gistermorgen voor aanvang een keer doorgespeeld heb.

6 likes

De strakke lijnen van GS blijven prachtig!

22 likes

Zomaar weer blij met mijn Roamer. Alweer een week ofzo.

10 likes

Sorry voor de dagelijkse Mühle spam, maar sinds ik hem op de Hirsch band heb draag ik hem gewoonweg iedere dag. Top combinatie :+1:

16 likes

Green Monday…

14 likes

Pas gekocht van @Rafke7.
Valjoux 7750, gebold saffier met AR aan de binnenkant. Superblij mee!

9 voor 2:

Kroon:

Sunbursts:

Nog meer sunbursts:

:heart_eyes: :+1:

18 likes

Al een tijd niet meer gedragen, de “all steel” G-Shock MRG121…

7 likes

23 likes

Misschien vloeken in de kerk, maar echt een handig ding.

3 likes

2 likes