Wat dragen we vandaag deel X

In de kofferbakšŸ˜‚!!

1 like

And again :heart_eyes:

23 likes

And again :heart_eyes:

1 like

Sbbn015?

1 like

NA… Leuk ding…33mm stond in het verkoop topic dus was even spannend maar door de dunne bezel lijkt hij wel 36mm …

19 likes

Met de huidige verkoop/vraagprijzen mag deze in de horlogekist blijven. :thinking:
Met sporadisch een uitstapje om de pols. :yum:

21 likes

Goedenavond forumleden.

14 likes

Mooi ding zeg. Is dit de nieuwe Seiko?

1 like

Gelukkig weer!

2 likes

Voor mij geen Seiko vandaag. Misschien morgen weer. Maar deze zou ook nog zomaar een dagje kunnen. Alhoewel…al drie dagen om de pols…

23 likes

Mijn kort geleden verworven Pam 312! Met nieuwe leren band van @slls

18 likes

Ik kan me herinneren dat ze in een 50% of 70% sale voor rond de €800 over de toonbank gingen zo’n 1,5(?) jaar geleden. Misschien daardoor.

Deze is eind vorig jaar geĆÆntroduceerd. De SBP069 met emaille blauwe wijzerplaat en gelimiteerd tot een oplage van 1500 stuks wereldwijd.

Oorspronkelijk zit er een donkerblauwe alligator band bij, maar met het zomerse weer vandaag dacht ik dat deze wat vrolijker stond. :wink:

EDIT: Overigens realiseer ik me nu dat je hogstwaarschijnlijk de recent geĆÆntroduceerde bedoelt. Dit is de voorganger in die serie.

2 likes

Mmm laatste hausse was volgens mij eind vorig jaar.
Iets van € 900,00 zonder de stalen band (op leren nato)
Trouwens weergaloos mooi horloge IRL als iemand hem mooi vindt en rond die prijs kan krijgen…zeker doen.

2 likes

Ja dat kon ik niet zo goed zien. Hij is supermooi, dat zonder meer. Maar ik ben wel benieuwd hoe de nieuwe in real life er uit ziet. Maar nogmaals, die van jou is ook heel strak!

1 like

Klopt erg mooi, waarschijnlijk mijn volgende NA. Net over de grens in Duitsland nieuw full set met stalen band voor € 899,-
Staat ook op Ebay.

1 like

Was die niet al verkocht ?

1 like

Ik heb ze ook nog niet gezien, maar wat ik op internet zie, ze zijn wel drukker.

1 like

Klopt, zie net dat deze op 14-10 is verkocht.
Wachten op een nieuwe zending.:confused:

1 like

22 likes