Heel gaaf!
Als ik eerlijk ben; ik durf er ook niet meer over straat .
Ging mij met name om de Gay Freres band. Het horloge ga ik head-only weer de deur uit doen.
Man, wat trekken mensen zich toch een hoop aan van anderen, draag gewoon wat je mooi vindt. Anders kun je beter stoppen met de hobby (mijn mening).
Ik vind 'm dus niet mooi
Waarom koop je hem dan als ik vragen mag?
Knappe band, waar vandaan?
Voor de GF bracelet zegt 'ie toch?
Kan je ook gewoon los kopen, scheelt je de moeite, aangezien je de Zenith zelf aan de straatstenen niet kwijt gaat raken door zân aparte design, feit.
Je vergist je nog in de prijzen van losse GF banden denk ik
Onder aan de streep voor mij interessanter om dit horloge met GF bracelet te kopen en het horloge weer head-only te verkopen (overigens was deze bracelet in nieuwstaat, ook niet zo makkelijk te vinden âlosâ).
Okay zodoende, ik hoop dat er een markt is voor dit type Zenith dan in dat geval. Ikzelf houd van aparte horloges, maar de meeste mensen delen mijn smaak niet haha.
Vandaag deze weer. Ik heb een mechanische week.
Ik heb trouwens eens wat geschiedenis over dit horloge nagelezen en volgens mij moeten de bezitters van het eerste uur zich flink beetgenomen hebben gevoeld toen eigenaar Citizen vond dat Bulova moest stoppen met de Accu-Swiss lijn - en vervolgens de resterende voorraad voor dumpprijzen (-75% of daaromtrent) van de hand heeft gedaan. Ik hoop van harte dat de eerste eigenaar van dit exemplaar hem in de âgoedkope tijdâ heeft gekocht.
Hoe het ook zij, voor mij is het: mooi horloge voor niet al te duur.
Btw, geen 7750 maar SW500. Form, fit & function compatibel met het origineel, heb ik begrepen.
Schaamteloze crosspostâŠ
Vandaag mijn NA, met dank aan John @johngo
Dit is de Yema Spationaute III uit 1988. Speciaal model n.a.v. de Frans-Russische ruimtemissie Aragatz in nov. 1988, waarbij de Franse astronaut Jean Loup-Chretien ook nog een ruimtewandeling van 6 uur aan een stuk maakte. In 1982 al was de Yema Spationaute I het eerste Franse horloge in de ruimte, ook aan de pols van deze Jean-Loup Chretien tijdens een ruimtereis van 10 dagen.
Kom maar brengen
Wat is dat voor band? kurk?
Yep, staat er wel goed bij, denk ik.